  • Data: 2004-02-22 16:41:58
    Temat: polecony w skrzynce
    Od: "ag" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy weszło jakies rozporządzenie może które pozwala pismo o wszczęciu
    dochodzenia wkładac do skrzynki pocztowej jak zwykły list choć na kopercie
    są oznaczenia POLECONY i odpowiednia banderola R??
    Właśnie znalazłem leżący sobie w skrzynce pocztowej list POLECONY
    informujący mnie o wszczęciu postępowania w którym ja jestem pokrzywdzonym.
    Czy to poczta ma takie fanaberie czy po prostu skoro i tak w takich sprawach
    list polecony uznaje się za doręczony po 2 awizach to żeby sobie nie
    przysparzać roboty poczta wrzuca od razu do skrzynki list zamiast awizować
    najpierw POLECONY??
    Jutro idę wyjaśniać sprawę na poczcie i będę dzwonił do osoby prowadzącej
    sprawę bo w końcu jak polecony można wrzucić do skrzynki to czemu nie
    gotówkę przychodzącą na przekaz czy dowolną paczuszkę która sie zmieści w
    skrzynce??
    A może to jakieś wewnętrzne ustalenia poczty z policją - wiecie coś w tym
    temacie??

    pozdr.

    opyros