  • Data: 2004-02-22 19:33:53
    Temat: Re: polecony w skrzynce
    Od: "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał w wiadomości
    news:c1atgq$d9t$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > zobaczylem na poczcie ogloszenie, ze mozna wyrazic chec dostarczania
    > poleconych do skrzynki (bez potwierdzenie itp)
    > ale do tego trzeba zlozyc oswiadczenie

    Dokladnie. Wtedy w skrzynce laduja wszystkie polecone nie wymagajace
    podpisu. Jesli zas bedzie polecony z potwierdzeniem odbioru to zastaniesz
    awizo, co mnei neimilosiernie wkurza, gdyz panie w mojej poczcie osigaja
    wrecz niewyobrazalna szybkosc obslugi 3 osob na godzine, wiec jak pomysle, z
    emam odstac 15 osob to mi sie slabo robi...

    Pozdrawiam
    Michal Zurawski