  • Data: 2003-07-02 06:31:04
    Temat: polecenie sluzbowe (poswiadczenie nieprawdy?)
    Od: gazebo <g...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    prosze o w miare szybka interpretacje (mam czas do 12.00) i podpowiedz
    jak postepowac, jakis czas temu kolega ulegl wypadkowi wracajac z pracy,
    pracowalimy wtedy w soboty i niedziele, wypadek nie zostal
    zakwalifikowany jak wypadek w drodze do domu jednakze wszyscy
    podpisalismy protokoly zeznan zgodnie z procedura powypadkowa, a teraz
    otrzymalismy droga elektroniczna:

    -----------
    "Proszę o przesłanie mi 3 poprawionych list obecności, każdy pracownik
    na oddzielnej liście obecności do godz. 12.00 w wersji elektronicznej, a
    do końca tygodnia pocztą.

    Jest to polecenie służbowe, które należy bezwzględnie wykonać."

    polecenie trzeba wykonac jednak ja to interpretuje jako wymuszenie
    poswiadczenia nieprawdy, interesuje mnie czy takiego maila traktowac
    jako polecenie sluzbowe czy zazadac polecenia na pismie, a moze siedziec
    cicho tylko doniesc do jakiejs instytucji, na pracy mi zalezy i nie
    chcialbym jej stracic jednak chcialbym sie jakos zabezpieczyc

    --
    careful with this axe Eugene!