  • Data: 2007-08-02 13:28:18
    Temat: pokrzywdzony w wypadku komunikacyjnym
    Od: AnJack <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Bralem udzial w wypadku komunikacyjnym, przez prokurature zostalem
    uznany za pokrzywdzonego. Teraz dostalem wezwanie na sprawe jako
    swiadek, ale nic nie zeznam bo stracilem podczas wypadku przytomnosc
    i nie pamietam go. Ciekawi mnie to, jaki wyrok moze zapasc na tej
    sprawie - bo przeciez musi zostac uznana czyjas wina, chocby po to
    zeby bylo wiadomo, ktory zaklad ubezpieczeniowy ma wyplacic
    odszkodowanie. Co jezeli np oskarzony zostanie uniewinniony? Wtedy
    automatycznie uznana zostanie moja wina, czy bedzie nastepny proces,
    w ktorym ja bylbym oskarzonym?

    Pozdrawiam.