  • 11. Data: 2007-08-27 08:26:03
    Temat: Re: pogryzienie przez psa, właścicele się wykręcają.
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 27 sierpnia 2007 09:35
    (autor TARC
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.txpjd3xfmgny4k@vc>):

    > No tu muszę powiedzeć, że policjanci pojechali z siostrą do lekarza,
    > wpisali w raport (czy jak to tam zwał) uwagi lekarza i powiedzieli, że
    > mogą dać najwyżej 200 zł mandatu, ale nie można udowodnić, że to ten
    > pies... Więc dla nich sprawa chyba jest zamknięta.

    Czyli zeznania poszkodowanej są nieistotne? Jak kogoś pobiję, to mam się
    czuć bezkarny?

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 12. Data: 2007-08-27 08:43:22
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Wrak Tristana napisał(a):
> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <op.txpjd3xfmgny4k@vc>):

    > Czyli zeznania poszkodowanej są nieistotne? Jak kogoś pobiję, to mam się

    zeznania poszkodowanej to oskarzenie, czy twoim zdaniem wystarczyc
    mialoby to ukarania fakt wskazania rzekomego sprawcy?
    To mzoe ja cie jako sparwce rozobju na mojej osobie wskaze, wtedy
    szybciutka swa teorie zmienisz...
    Ludzie sa taaacy madrzy, dopoki to ich nie spotka ...

    P.
    --
    Czy zdajesz sobie sprawę z faktu, że http://ZbigniewZiobro.ORG oklamal
    Cie w zakresie obrony koniecznej ? Czy Wiesz, że możesz sie bronic, a

  • 13. Data: 2007-08-27 08:44:41
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >
    > Policja ma przyjąć zawiadomienie o wykroczeniu polegającym na
    > niezachowaniu środków ostrożności przy trzymaniu zwierzęcia - art. 77
    > kw. Jeśli macie pewność, że zwierzę jest nieszczepione, to dodatkowo
    > jest to samo w sobie wykroczeniem opisanym a art. 85.1. pkt 8. Ustawa z
    > dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób
    > zakaźnych zwierząt. Zgodnie z procedurą taki pies musi zostać poddany
    > obserwacji przez weterynarza. Dowodem tego, że był to ten konkretny
    > pies, a nie inny są przede wszystkim zeznania dziecka, które psa zna.

    dowodem czy poszlaka? A jak to nie ten pies?

    P.

  • 14. Data: 2007-08-27 12:48:10
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 27 sierpnia 2007 10:43
    (autor Sowiecki Agent
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fau2ql$qrn$1@inews.gazeta.pl>):

    > zeznania poszkodowanej to oskarzenie, czy twoim zdaniem wystarczyc
    > mialoby to ukarania fakt wskazania rzekomego sprawcy?

    To uczynienia podejrzanym? No jasne... Przesłuchujemy podejrzanego, jak się
    nie przyzna to robimy badania... Ślady zębów i inne... Sprawdzamy alibi...

    > To mzoe ja cie jako sparwce rozobju na mojej osobie wskaze, wtedy
    > szybciutka swa teorie zmienisz...

    A jak wskażesz sprawcę, a policja powie ,,nie wierzymy ci spadaj'' to co
    powiesz?

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 15. Data: 2007-08-27 15:32:06
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Sowiecki Agent napisał/a:
    >dowodem czy poszlaka? A jak to nie ten pies?
    Ślady po ugryzieniu są - wystarczy porównać z odciskiem zębów.

  • 16. Data: 2007-08-27 15:56:39
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Wrak Tristana napisał(a):
> [...]
    >
    > A jak wskażesz sprawcę, a policja powie ,,nie wierzymy ci spadaj'' to co

    nie zorzumielismy sie. Ja nie mwie ze nie moze to byc poszlaka ktora
    nalezy sprawdzic, tylkoze nie moze byc dowodem n apodstawie ktorego akt
    oskarzenia powedruje do sadu bo to przeczy domniemaniu niewinnosci

  • 17. Data: 2007-08-27 15:57:52
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Artur Drzewiecki napisał(a):
    > Ślady po ugryzieniu są - wystarczy porównać z odciskiem zębów.

    a wiec poszlaka ktora po sprawdzeniu daje konretne dowody w postaci tych
    badan.

  • 18. Data: 2007-08-27 16:14:11
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 27 sierpnia 2007 17:56
    (autor Sowiecki Agent
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <faus77$i5a$1@inews.gazeta.pl>):

    > nie zorzumielismy sie. Ja nie mwie ze nie moze to byc poszlaka ktora
    > nalezy sprawdzic, tylkoze nie moze byc dowodem n apodstawie ktorego akt
    > oskarzenia powedruje do sadu bo to przeczy domniemaniu niewinnosci

    No ale mieli dowody przestępstwa oraz podanego na tacy winnego....
    I olali śledztwo...

    Czyli jak kogoś pobiję, to mam się czuć bezkarny, bo policja powie,
    że ,,poza zeznaniami poszkodowanego nic nie wiadomo''

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 19. Data: 2007-08-27 16:45:47
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Sowiecki Agent pisze:

    > a wiec poszlaka ktora po sprawdzeniu daje konretne dowody w postaci tych
    > badan.

    Z czego każdy lekarz i weterynarz uśmieje się na taki dowód z odcisku
    szczęki, bo jego przeprowadzenie graniczy z cudem. Można jednak zrobić
    badanie śliny pobranej z rany pod kątem profilu genetycznego. Takie coś
    ma jednak sens w sytuacji, gdy próbka zostanie pobrana natychmiast po
    zdarzeniu...

    Wszystko to są teoretyczne dywagacje i wszyscy macie po części rację,
    tyle że w praktyce ten konkretny przypadek jest - nomen omen - nie do
    ugryzienia. Zostaje jedynie udupić opiekunów psa brakiem obowiązkowego
    szczepienia przeciw wściekliźnie, może się jednak okazać że pies jest w
    trakcie leczenia i weterynarz prowadzący poświadczy, że szczepienie psa
    nie było możliwe.

    No a tak w ogóle to dyskusja dotyczy osoby, która zna ją z rozmowy
    telefonicznej z niewątpliwie stronniczą matką (która notabene ponosi
    odpowiedzialność za niedopilnowanie córki), 230km od miejsca zdarzenia.
    Prawda jak zwykle leży gdzieś, lecz nie wiadomo gdzie... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 20. Data: 2007-08-27 18:14:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki"
    <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> napisał w wiadomości
    > Ślady po ugryzieniu są - wystarczy porównać z odciskiem zębów.

    Będziesz do tych ran wlewał silikon w celu wykonania odcisku, czy masz
    jakiś inny pomysł :-)