  • Data: 2006-12-03 11:40:14
    Temat: podział spadku ( mieszkanie i dom )
    Od: nimate <b...@m...niemoj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Nie jestem pewien więc chciałem sie dopytać, co najlepiej zrobić zeby
    jak najbardziej zmniejszyc podatek od spadku. Jest sobie mieszkanie ~60
    metrów i dom ~160 metrów. Są 3 osoby w 1 grupie podatkowej.

    Czy da się zrzec mieszkania na rzecz 1, wtedy mieszkajac tam 5 lat nie
    płaci się chyba podatku ( tak mi się wydaje )

    Czy da sie podobnie zrobic z domem 1 osoba zrzeka sie na korzyść 2 i czy
    one majac po polowie domu, będa płacić podatek?

    Czy każda z tych osób musi się przemeldować do "własnego" mieszkania lub
    domu?

    Ewentualnie kto wie gdzie w sieci pisze o tym w miare w przejrzysty sposób

    pozdrawiam