  • Data: 2004-12-13 16:30:29
    Temat: podział majątku
    Od: "edyta" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam;

    Mój były mąż założył sprawę o podział majątku. Właśnie otrzymałam pozew.
    Wyszacował wartość przedmiotu na kwotę 80.000 zł. W tym mieszkanie,
    nieruchomość rolna, samochód i meble oraz przedmioty urządzenia domowego.
    Chce dla siebie samochód (2.500 zł.), nieruchomość rolną (25.000 zł) oraz
    dopłaty w wysokości 15.000 zł.
    W związku z tym mam pytanie... Zgodziłabym sie na samochód i nieruchomość
    rolną, ale nie stać mnie na spłatę w wys. 15.000 zł. Czy sąd bierze pod
    uwagę fakt że pozostają na moim utrzymaniu dzieci i nie stać mnie na to?
    Poza tym czy powinnam odpowiedzieć na ten pozew, jeśli tak to ile mam czasu,
    czy też czekać na sprawę która jest już wyznaczona na określony dzień i
    przede wszystkim jak "walczyć" żeby wygrać. Czy mogę wystąpić o adwokata z
    urzędu, bo na prywatnego niestety tez mnie nie stać...:(

    P.S. Dolczył również komputer, które moje dziecko dostało za pieniażki
    komunijne...czy to też wchodzi w nasz majątek wspólny i podlega podziałowi
    ????

    pozdrawiam i czekam na wsparcie
    edyta