  • 1. Data: 2003-08-07 14:59:58
    Temat: podzial dlugow po rozwodzie?
    Od: "ad" <d...@w...com.pl>

    czy ktos sie moze orientuje? w trakcie rozwodu moj byly nie pracowal, nie
    mial zadnych dochodow (udokumentowanych i to sie nie zmienilo), posiadalismy
    na moich 2 kontach debety na sume 6 tys. Teraz ja i tylko ja je splacam, a
    on nie placi nawet alimentow . W trakcie rozwodu nie myslalam o tzw.
    podziale majatku i dlugow, powod - niewiedza i emocje. Czy moge po 2 latach
    od wyroku rozwodowego poprosic o podzial owczesnych dlugow, czy to juz nie
    ma sensu?

    ania