  • 1. Data: 2003-08-07 13:51:41
    Temat: Inwigilacja
    Od: "Ergolight" <e...@p...pl>

    Czy portier na portierni w budynku ZOZ,
    w którym wynajmuję pomieszczenie wyłącznie do własnej dyspozycji
    ma prawo rejestrować godziny mojego wejścia i wyjścia
    na zasadzie "bo kierownik nam kazał".
    Umowa najmu nie zawiera klauzuli na temat takiej prowadzenia takiej
    ewidwncji,
    ani obowiązku wpisywania się na żadne listy. Ponadto mogę przecież wchodzić
    do budynku
    do administracji lub po prostu do lekarza.
    Czy taka rejestracja narusza moje prawa osobiste?

  • 2. Data: 2003-08-07 14:02:47
    Temat: Re: Inwigilacja
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ergolight" <e...@p...pl> napisał w wiadomości

    [ciach]
    a kto cie zmusi do podpisania jakiejkolwiek listy??

    jesli ci to przeszkadza to olej portiera i niech "wola starszego" :)

  • 3. Data: 2003-08-09 19:16:32
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

> [...]
    > w którym wynajmuję pomieszczenie wyłącznie do własnej dyspozycji
    > ma prawo rejestrować godziny mojego wejścia i wyjścia

    Administrator budynku może wyznaczać własne reguły i zasady poruszania się
    po budynku. Jeśli tego nie akceptujesz... wyprowadź się.

    > Czy taka rejestracja narusza moje prawa osobiste?

    To jest pytanie do Ciebie, a nie do gremium grupowiczów !!

    Krzysztof 'kw1618'
    Warszawa