  • 1. Data: 2003-08-07 14:03:22
    Temat: Medyczne
    Od: ".:Homus:." <homus @nomail.post.pl>

    Witam
    Jakie dzienniki ustaw albo rozporzadzenia decyduja o tym jaka dokumentacje
    medyczna ma otrzymac pacjent przy badaniu tomografii komputerowej? Chodzi mi
    o to czy pacjent ma obowiazkowo otrzymac zdjecie czy tylko sam wynik
    Pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2003-08-07 15:31:06
    Temat: Re: Medyczne
    Od: "Konrad" <R...@i...com.pl_>

    Użytkownik ".:Homus:." <homus @nomail.post.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mi
    > o to czy pacjent ma obowiazkowo otrzymac zdjecie czy tylko sam wynik
    Witam,

    Nie potrafie odpowiedziec precyzyjnie jakie przepisy to reguluja - sprawdze
    jutro w pracy. Jednak nie spotkalem sie z praktyka zabierania pacjentowi
    zdjec - zostawiamy sobie opis (ksero) a pacjent dostaje zdjecia i oryginal
    opisu. Mysle ze na wyrazna prosbe wszedzie uda sie dostac zdjecia. Niemniej
    jednak sprawdze co powiedza mi u nas w tomografii.

    Pozdrawiam
    Konrad Michalski

  • 3. Data: 2003-08-07 16:43:04
    Od: "Artur" <h...@n...post.pl>

    > Witam,
    > opisu. Mysle ze na wyrazna prosbe wszedzie uda sie dostac zdjecia.
    Niemniej
    Tego sie spodziewam ze na wyrazna prosbe nalezy zdjecia wydac tylko
    interesuje
    mnie fakt czy mozna wydac pacjentowi CD ze zdjeciami zamiast filmu?
    Pozdrawiam
    Homus

  • 4. Data: 2003-08-07 18:32:29
    Od: "Konrad" <R...@i...com.pl_>

    Użytkownik "Artur" <h...@n...post.pl> napisał w wiadomości

    > Niemniej
    > Tego sie spodziewam ze na wyrazna prosbe nalezy zdjecia wydac tylko
    > interesuje
    > mnie fakt czy mozna wydac pacjentowi CD ze zdjeciami zamiast filmu?

    U mnie w szpitalu zdjecia sa archiwizowane na nosnikach cyfrowych, ale nie
    sotkalem sie zeby komus wydali CD. I nie chca dawac w postaci cyfrowej -
    poprostu naswietlaja klisze i w takiej postaci trafia to na oddzial i do
    pacjenta.

    Pozdrawiam
    Konrad Michalski