    From: huski <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: podwojne obywatelstwo a przestepstwo podatkowe (dlugie)
    Date: 4 Mar 2003 20:35:32 GMT
    Sender: h...@p...onet.pl@pr28.szczecin.sdi.tpnet.pl

    Zalozmy, ze mam taka sytuacje. Uchylam sie od zaplacenia podatku, wymieniam
    pisma z urzedem, po pewnym czasie decyduje sie wyjechac za granice. Granice
    przekraczam z polskim paszportem. Jestem w Niemczech (zakladam, ze mam
    obywatelstwo niemieckie). Wracam do Polski ale tym razem przekraczam
    granice uzywajac niemieckich dokumentwo. Sprawa z urzedem toczy sie swoim
    torem i zalozmy, ze finalnie jestem poszukiwany przez policje. No i teraz
    moje pytanie czy cos mi grozi? Przeciez jestem Niemcem, legitymuje sie
    innym nazwiskiem, innym kompletem dokumentow, polskich wogole przy sobie
    nie posiadajac. Zreszta oficjalnie nie przekroczylem drugi raz granicy wiec
    oficjalnie jestem za granica. Nie wiem czy za przestepstwa podatkowe
    obowiazuje ekstradycja, zakladam ze tak. Ale to i tak bez znaczenia, bo w
    niemczech uzywam juz niemieckich dokumentow a polskich nie posiadam, wiec
    to ze wygladam jak ten Polak i mam tyle samo lat, to zaden dowod :).

    Dodam, ze opisana sytuacja nie ma potwierdzania w faktach, tylko sobie
    teoretyzuje.

    --
    huski
    h...@i...pl