  • Data: 2003-03-05 14:58:30
    Temat: Re: podwojne obywatelstwo a przestepstwo podatkowe (dlugie)
    Od: huski <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> pisze w
    news:Pine.WNT.4.50.0303050944430.-561757@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl:

    > A to inne nazwisko to niby skąd ??
    > Znaczy, popełniasz drugie przestępstwo - nie dopełniając obowiązku
    > zgłoszenia danych osobowych właściwemu urzędowi ?
    Np. po nazwisku babki ktora byla niemka.

    > Ktoś tu już pisał: jeśli posiadasz obywatelstwo .pl to na terenie
    > .pl ma ono "pierwszeństwo" przed wszystkim innym.
    No tak, ale jak mi udowdnia ze jestem Polakiem? Posiadam tylko niemieckie
    dokumenty a to, ze ktos mi pokaze ze na jakis polskich papierach wygladam
    tak samo jak facet na zdjeciu, juz mnie nie obchodzi. Nie bylem notowany i
    nikt nie ma moich odcisku zeby zweryfikowac prawdziwosc toszamosci.

    > A w to że w .de mają interes aby ukrywać fakt że ty i ty to ta sama
    > osoba to chyba nie wierzysz :] (no i jakieś umowy "przeciwprzestępcze"
    > też zdaje się mamy).
    Ale po co co ma mnie ktos ukrywac. Ja uzywam tylko niemieckich dokumentow i
    tylko tyle mnie interesuje, to ze szukaja jakiegos polaka ktory wyglada tak
    samo jak ja juz mnie nie interesuje. A wlasnie co do umow to trzba by sie
    dowiedziec jak to konkretnie dziala. Przeciez nie za wszytskie przestepstwa
    jest ekstradycja. Oczywiscie zeby mowic o ekstradycji ktos musial by mi
    udowodnic, ze jestem Polakiem.

    --
    huski
    h...@i...pl