  • 1. Data: 2005-12-18 15:27:39
    Temat: podwójne OC
    Od: Pablo <t...@o...pl>

    Mój Tata zrezygnował z ubezpieczenia OC w PZU, niestety gdzieś się
    pomylił i poleconego z wypowiedzeniem nie wysłał dzień przed upłynięciem
    umowy, tylko w tym ostatnim dniu. No i PZU o sobie przypomniało że
    wypowiedzenie jest nieważne i ma opłacić składke.
    -Da się z tego jakoś wywinąć?
    -Co może zrobić PZU, jeśli tej składki sie nie zapłaci (UFG z karą za
    brak OC odpada wszak pojazd jest ubezpieczony)?
    -A jeszcze jedno, poprzednia polisa była płacona w dwóch ratach, tyle że
    do opłacenia drugiej, Pani agentka stwierdziła że musi wystawić nową
    polisę na 6 m-cy ( wyczytałem w ustawie że polisa nie może być krótsza
    jak 12m-cy (poza wyjątkami) a automatyczne wznowienie polisy dotyczy
    polis zawartych na 12 m-cy, może więc tym się bronić?
    --
    pozdrawiam
    Pablo