  • Data: 2008-10-21 18:33:04
    Temat: podróbka:O(
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    zamówiłem na Allegro drobny sprzęt (wartość 200zł), otrzymałem przesyłkę i
    tu lekkie rozczarowanie, sprzęt wyglądał nieciekawie (jakby był produkowany
    chałupniczo z marnej jakości materiałów), dołączona płyta CD z
    oprogramowaniem chyba piracka (płytka tłoczona, ale z jakąś drukowaną
    nalepką) a oprobramowanie po angielsku (instrukcja na CD też jakaś
    samoróbka, chyba w paincie robiona), a ponieważ na urządzonku nie ma żadnej
    nazwy producenta to zaczołem coś podejrzewać,
    zadałem pytanie sprzedawcy o pochodzenie towaru, oczywiscie moje pytanie
    pozostało bez odpowiedzi:O(

    oczywiście mogę zwrócic towar jako nie zadawalający (przynajmniej za brak
    oprogramowania w jezyku polskim, oraz złą instrukcje obsługi), ale
    podejrzewam że ten towar to podróbka (pewnie produkowana gdzieś w chinach,
    czy gdzie tam), czy w polsce cos takiego sie ściga? (gdzie najlepiej to
    zgłosić?)
    a włąściwie to nawet nie wiem czego to podróbka, bo żadnych znaków firmowych
    nie posiada, a producenta oryginału nie znam:O(