  • 71. Data: 2022-10-10 20:18:34
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2022 o 18:14, J.F pisze:

    > A jak nie wiadomo, kto uzyl noża?
    > Trup jeden uczestnikow 3 ... plus jeden ..

    I dlatego poszli w stronę bójki z użyciom niebezpiecznego narzędzia, bo
    tu nie ma znaczenia, kto machał nożem. Możesz mieć rację.

    --
    Robert Tomasik

  • 72. Data: 2022-10-10 20:27:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2022 o 19:02, J.F pisze:
    > Nie wiesz co sie stało - przesłuchujesz "osoby zamieszane" ...
    > w charakterze swiadka, czy nie przesluchujesz tylko myslisz komu by tu
    > postawic zarzuty ...

    Jeszcze nie dawno tak robiono, ale ktoś zwrócił uwagę, że to narusza
    prawa tych osób. W wypadku matki i dziecka, to jeszcze jest jeden argument.

    Matka reprezentuje prawa zmarłego dziecka, więc jako pokrzywdzona
    miałaby dostęp do akt (ustaleń) i jednocześnie mogłaby dopasowywać swoje
    zeznania jako świadka.

    To, że dziennikarze robią z niej ofiarę, to nie znaczy, że siew jakiś
    tam sposób nie przyczyniła do śmierci dziecka. To po prostu trzeba
    wyjaśnić. Opiekowała się tym dzieckiem. Może nie powinna a go zostawiać
    bez opieki w2 samochodzie?

    --
    Robert Tomasik

  • 73. Data: 2022-10-10 21:25:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > tam sposób nie przyczyniła do śmierci dziecka. To po prostu trzeba
    > wyjaśnić. Opiekowała się tym dzieckiem. Może nie powinna a go zostawiać

    Policjanci "opiekują" się aresztantami. Może nie trzeba było ich w kiblu
    torturować? A nie wróć - mondrzejsze o tym nie wspominać, to zupełnie
    niepodobna jest:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 74. Data: 2022-10-10 22:38:11
    Od: rowerex rowerex <r...@o...pl>

    piątek, 7 października 2022 o 14:06:09 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > Jakoś różnie o tym piszą.
    > Ja czytałem, że to nie była "próba kradzieży", tylko napastnik, wyglądający na
    mocno
    > nawalonego, wdarł się do domu i zaczął dusić syna - a matka ciachła go nożem.
    > I że jednak domownikom postawiono zarzuty - uwaga - "udziału w bójce,
    > w której wyniku zginął człowiek".

    W bójce nieuzasadnionej, bo duszenie nie było skuteczne - należało poczekać na
    uskutecznienie się duszenia (stwierdzenie zgonu duszonego) i wtedy można już
    dźgać napastnika śmiertelnie - inaczej to tylko bójka na podstawie poszlak - może
    napastnik
    nie dusił, a tylko udawał, a duszony robił dokładnie to samo i obaj byli w zmowie z
    powodów
    wszelakich....

    Pozdr-
    -Rowerex
    .

  • 75. Data: 2022-10-11 13:17:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przyjedź do mnie, przywalimy Ci naszymi patelniami.
    Będę miał klawo pod celą za zabicie kulsona.

    -----

  • 76. Data: 2022-10-11 13:20:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No widzę.
    Najpierw policja mataczy, żeby przesłuchać w charakterze świadka i to bez adwokata, a
    później co napisane to i tak z głowy nie
    wyleci i żadnymi "nie braniami pod uwagę" nikt się nie przejmie, a już najmniej
    wydający wyroki.

    -----

  • 77. Data: 2022-10-11 13:26:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jakbyś Ty zataserował kulsona, to może by się okazało, że rozstawy elektrod są o
    ułamki milimetra inne i da się zidentyfikować.

    -----

  • 78. Data: 2022-10-11 14:13:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.10.2022 o 13:17, ąćęłńóśźż pisze:
    > Przyjedź do mnie, przywalimy Ci naszymi patelniami.
    > Będę miał klawo pod celą za zabicie kulsona.

    To zaproś kulsona. Ja tu nic nie poradzę.

    --
    Robert Tomasik

  • 79. Data: 2022-10-11 15:22:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Oct 2022 20:27:23 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Jeszcze nie dawno tak robiono, ale ktoś zwrócił uwagę, że to narusza
    > prawa tych osób.

    Moze i narusza, ale burdel robi sie niezly.
    No to przestaje sie dziwic - moze i najlepiej nie przesluchiwac, tylko
    taserem az sie sam przyzna :-)

> [...]
    > Matka reprezentuje prawa zmarłego dziecka, więc jako pokrzywdzona
    > miałaby dostęp do akt (ustaleń) i jednocześnie mogłaby dopasowywać swoje

    Jest ryzyko. Z drugiej strony - jak akta zaczna przemawiac przeciw
    niej, to mozna jej zarzut postawic.

    A z trzeciej ... nie zdarza sie tak, ze glin zle akta interpretują?
    Mozna by cos wyjasnic w 2 minuty, ale wolą posadzic..

> [...]
    > tam sposób nie przyczyniła do śmierci dziecka. To po prostu trzeba
    > wyjaśnić. Opiekowała się tym dzieckiem. Może nie powinna a go zostawiać

    A czy ja mowie, ze nie?
    Tylko jak chcesz ustalic, czy ona zostawila, czy ktos inny?

    Nikogo nie pytajac, bo nie mozna ...

    J.

  • 80. Data: 2022-10-11 15:28:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Oct 2022 20:18:34 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > I dlatego poszli w stronę bójki z użyciom niebezpiecznego narzędzia, bo
    > tu nie ma znaczenia, kto machał nożem. Możesz mieć rację.

    A jaka to roznica?
    A - postawisz zarzuty wszystkim, to nie bedą mogli mowic, ze ich
    policja podeszla i jako swiadkow przesluchuje.

    Tylko potem pojdzie fama, ze bandyta napadl 3 osoby, a kulsony to te
    napadniete oskarzyła.
    To juz bys sie mogl domyslec, kto to jest ten kulson :-)

    J.