  • 341. Data: 2022-10-24 06:03:46
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale mogą też występować siły ścinające i jak inżynier nie jest debilem,
    > i samodzielnie myśli to pewnie weźmie to pod uwagę.

    W połączeniach zakładkowych (chyba drugie co do popularności połączenie
    skręcane) śruby działają z zasady na ścinianie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 342. Data: 2022-10-24 08:28:35
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Tylko teraz się skup i zobacz na tę 21 stronę rys. 11. Ogarniasz, że
    > żeby doszło do ścięcia śruby, to te błękitne elementy muszą się ruszyć
    > względem pomarańczowego? Dokąd będą stały, to żadnego ścinania nie będzie.

    Jak się będą ruszały, to też nie będzie ścięcia, gdy to ruszanie
    zostanie uwzględnione w obliczeniach.
    Właśnie po to robi się połączenia śrubowe, aby nie było na sztywno i
    mogło się ruszać.
    To, że ty tego ruszania w wielu konstrukcjach nie widzisz, to nie
    oznacza, że tego ruszania nie ma i nie ma tam sił ścinających.

    > Teraz jeszcze jeden drobniutki wysiłek. Zastanów się, czy jak budynek
    > zaczyna się ruszać, to już zaczął się walić, czy to normalna sytuacja.

    Dziecko drogie, to że występują siły ścinające nie oznacza, że coś
    zostanie ścięte. To po pierwsze.
    Po drugie, poszukaj sobie informacji jak bardzo ruszają się wieżowce i
    czy już się od tego ruszania zawaliły, czy jeszcze nie i czy to normalna
    sytuacja, czy nie. I czy jak zaczynają się ruszać, to oznacza, że już
    zaczynają się walić.
    Inny przykład:
    https://geekweek.interia.pl/news-golden-gate-bridge-
    pomaranczowy-cud-techniki,nId,2873436
    "Gdy wieje silny wiatr, malarze na wieżach przerywają pracę, bo wtedy
    gigant kołysze się, wychylając się nawet o osiem metrów w tę i we w tę."
    (...)Most wibruje, kołysze się i huśta nad cieśniną, prawie jak statek
    na wzburzonym morzu."

    Być może nadejdzie dzień w którym przestaniesz się mądrzyć w tematach o
    których nie masz pojęcia.
    A być może nie nadejdzie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 343. Data: 2022-10-24 08:35:13
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Tylko po co? Nigdy tak nie twierdziłem.

    A jednak.
    16.10.2022 14:18
    "(...)i nadal taka spadająca śruba, to katastrofa budowlana"

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 344. Data: 2022-10-24 10:26:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-10-24, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Może metoda przesłuchania była "inwazyjna" i się bronił?

    Spodziewałbym się, że predzej właśnie policjant zakozaczył i np.
    pogroził bronią, niż złodziejaszek wyrwał mu ją z kabury, przeładował i
    sru poszło. Po uj miałby to robić? No ale sąd przyjął tą drugą wersję. Z
    tym, że rodzina podnosi, że w ogóle nie odniesiono się do innej wersji
    niż tej policjanta.

    --
    Marcin

  • 345. Data: 2022-10-24 11:42:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 Oct 2022 19:09:12 +0200, Shrek wrote:

    > No umarł, bo go kulsony zabiły.
    >
    > No zgadzam się.

    > No i to się da dowieść stosunkowo prosto - należy wziąć biegłego, jeśli
    > nie znajdzie związku przyczynowo skutkowego między duszeniem, złamaniem
    > krtani i wielokrotnym rażeniem paralizatorem to należy przeprowadzić z
    > jego udziałem eksperyment procesowy - być może rzeczywiście nie ma związku:P

    Jestem jak najbardziej za, ale ... a jesli przezyje?
    Tasery rzadko zabijają.

    Poza tym wlaczylbym tych 4 Policjantow do eksperymentu.
    Chetnie sie zgodzą, bo jak nie, to podnosimy zarzut do zabójstwa z
    zamiarem ewentualnym :-P

    > To też raczej wątpliwości nie ulega.

    > A to już niekoniecznie. Jak kogoś jednocześnie otrujesz, powiesisz i
    > dodatkowo postrzelisz, to nieodpowiadasz za spowodowanie śmierci, bo nie
    > wiadomo konkretnie które działanie ją spowodowało - no chyba jednak nie.

    Poza tym Robert przeciez lubi odpowiedzialnosc zbiorową.
    Caly komisariat, na ktorym to mialo miejsce, oskarzyc.

    I slusznie, bo jakos zaden z Policjantow nie przerwal bezprawnych
    działan :-P

    J.

  • 346. Data: 2022-10-24 11:44:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 Oct 2022 19:03:50 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    Srubowe.pdf

> [...]

    > Teraz jeszcze jeden drobniutki wysiłek. Zastanów się, czy jak budynek
    > zaczyna się ruszać, to już zaczął się walić, czy to normalna sytuacja.

    Ruszenie o 2cm to jeszcze nie katastrofa :-)

    J.

  • 347. Data: 2022-10-24 17:00:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.10.2022 o 11:42, J.F pisze:

    > Jestem jak najbardziej za, ale ... a jesli przezyje?
    > Tasery rzadko zabijają.

    Dla pewności go udusili. A jak przeżyje - trudno - trzeba zbadać sprawę
    dogłębnie - jest jeszcze czterech kulsonów, którzy twierdzą jak we
    wniosku, więc materiał do badań jest zabezpieczony:P

    > Poza tym wlaczylbym tych 4 Policjantow do eksperymentu.
    > Chetnie sie zgodzą, bo jak nie, to podnosimy zarzut do zabójstwa z
    > zamiarem ewentualnym :-P

    To jak już tak to bym jeszcze jednego zapytał czy nie chce sprawdzić;)
    BTW - ty tez policjantów dużą literą?

    Oskarżyć i skazać:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 348. Data: 2022-10-24 17:01:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Spodziewałbym się, że predzej właśnie policjant zakozaczył i np.
    > pogroził bronią,

    W sensie, pogroził i niechcący strzelił jak rozumiem?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 349. Data: 2022-10-24 17:39:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Oct 2022 17:00:21 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > wniosku, więc materiał do badań jest zabezpieczony:P

    > To jak już tak to bym jeszcze jednego zapytał czy nie chce sprawdzić;)

    Skoro Robert chce sie utożsamiac z takimi, to prosze bardzo ...

    J.

  • 350. Data: 2022-10-24 17:41:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 22 Oct 2022 00:43:28 +0200, Shrek wrote:

    > Więc prowadzi to to wniosku, że katastrofa nastąpila przed wylaniem stop
    > fundamentowych:P

    Hm, a czyz nie ?

    Choc troche hala wytrzymala :-)

    J.