  • 1. Data: 2007-06-12 18:10:23
    Temat: podatk od domu
    Od: "fifi" <f...@v...pl>

    Witam
    mam pytanie :mam dom w centrum miasta i mieszkam w nim 12 lat ale jestem
    zameldowana u rodzicow /z rodziną moją/aby nie płacić podatków od tej
    nieruchomości i teraz znalazła się świnia i mówi że doniesie /gdzie trzeba?/ze
    taka sytuacja bo to nie w porządku ze ja tu mieszkam i się uchylam...
    Pomocy czy faktycznie ja muszę płacić jeśli mieszkam i co mi grozi??

    fifi

  • 2. Data: 2007-06-12 19:59:21
    Temat: Re: podatk od domu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    fifi wrote:
> [...]
    > taka sytuacja bo to nie w porządku ze ja tu mieszkam i się uchylam...

    Podatek od nieruchomości jest należny niezależnie od tego, czy w danej
    nieruchomości mieszkasz, czy też nie.