  • 1. Data: 2008-05-30 08:02:54
    Temat: podatek od gruntu wykupionego pod drogi
    Od: "BHg" <b...@N...gazeta.pl>

    Czy od kwoty uzyskanej z tytułu wykupu nieruchomości przez gminę na cele
    budowy drogi nalezy opłacić jakis podatek a jesli tak, to kto powinien to
    uczynić - gmina czy właściciel nieruchomosci? Inaczej mówiąc, czy kwota
    wynegocjowana od gminy jako odszkodowanie to kwota netto czy brutto?

  • 2. Data: 2008-05-31 19:31:12
    Temat: Re: podatek od gruntu wykupionego pod drogi
    Od: "sg9" <k...@t...pl>

    "BHg" <b...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > uczynić - gmina czy właściciel nieruchomosci? Inaczej mówiąc, czy kwota
    > wynegocjowana od gminy jako odszkodowanie to kwota netto czy brutto?

    Dwa lata temu gmina Krakow kupila ode mnie kawalek dzialki pod droge.
    Wszelkie koszty poniesla Gmina, niestety nie do konca pamietam ale wydaje mi
    sie ze Ty jako sprzedajacy nic nie placisz.