  • 1. Data: 2008-05-29 23:14:21
    Temat: Skarga na opieszałość sądu - odpis postanowienia
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    Pół roku temu wystąpiłem pisemnie od odległego sądu (wydz cywilny) o wydanie
    odpisu orzeczenia sądu w dawnej sprawie spadkowej, o odpis innej sprawy -
    do tego samego sądu - wystąpiłem w marcu 2008.
    Ciągle mnie zwodzą, kiedy dzwonię pytać o te odpisy to czsem mówią,
    że już je wysłali, innym razem, że leżą gotowe do wysłania albo,
    że sędzia musi tylko podpisać i jutro wyślą, a innym znowu, że nie wiedzą o
    co
    chodzi bo pewnie teczka wróciła do archiwum.

    Co ja mam zrobić? Gdzie można złożyć skargę na opieszałe postępowanie
    sądu i ich kłamstwa?

    zbyszek

  • 2. Data: 2008-05-30 07:13:59
    Od: "pitpull" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zbyszek" <z...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodzi bo pewnie teczka wróciła do archiwum.
    >
    > Co ja mam zrobić? Gdzie można złożyć skargę na opieszałe postępowanie

    Jechac, bardzo się zdenerwować pokrzyczeć, popłakać zawału na miejscu
    dostać - za chwile sie teczka znajdzie i wolny sędzia który podpisze....

    serio...
    sprawdzone dokładnie w takiej samej sytuacji - też stare spadki...

    pozdrawiam

    pitpull

  • 3. Data: 2008-05-30 22:07:19
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

> [...]
    >
    > serio...
    > sprawdzone dokładnie w takiej samej sytuacji - też stare spadki...

    Czy na prawdę nic formlanego nie pozostaje, nie chce mi się znów
    lecieć na drugi koniec Polski, litości...............

    zbyszek

  • 4. Data: 2008-05-31 04:07:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    zbyszek pisze:

    > Czy na prawdę nic formlanego nie pozostaje, nie chce mi się znów
    > lecieć na drugi koniec Polski, litości...............

    Napisz do prezesa sądu, opisz sytuację.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."