  • Data: 2005-06-18 14:12:23
    Temat: pobyt czasowy
    Od: "edyta" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam;

    Jestem na stałe zameldowana w mieszkaniu mojej matki, która jest głównym
    najemcą (mieszkanie spółdzielcze lokatorskie). Mieszkam jednak z moim
    chłopakiem w jego mieszkaniu i mam zamiar zameldować się u niego na pobyt
    czasowy. Czy w takiej sytuacji matka jako główny najemca moze wymeldować
    mnie z jej mieszkania, gdzie mam zameldowanie na stałe? Faktycznie nie
    przebywam tam i mogłaby złożyć wniosek o wymeldowanie administracyjne, ale
    czy również wtedy gdy będę zameldowana czasowo pod innym adresem?

    pozdrawiam
    edyta