  • 41. Data: 2013-07-12 10:15:42
    Temat: Re: pobicie, czy obrona?
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.07.2013 09:59, Andrzej Lawa wrote:

    > 10 metrów od owej własności?
    > [ciach]

    Wiesz, ze moja wlasnosc konczy sie 50 metrow od wejscia do budynku?

    > Jesteś psychopatą. Powinieneś zostać odizolowany od społeczeństwa.

    Nie. Powinienem przeszkolic agresywnego psa na takie okolicznosci.

    zen.aspx

  • 42. Data: 2013-07-12 10:17:06
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.07.2013 10:04, Andrzej Lawa wrote:

    > A niszczył? Jedno niezbyt energiczne kopnięcie w drzwi to jeszcze nie
    > niszczenie dla przeciętnych drzwi - najwyżej pobrudzenie

    Niszczyl. Ze nieskutecznie - to nei ma znaczenia. Nie udalo mu sie z
    drzwiami, to zniszczyl zycie.

    > Potem się głównie kiwał - groziło najwyżej ich obrzyganie.

    zen.aspx

  • 43. Data: 2013-07-12 10:17:59
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.07.2013 10:02, Andrzej Lawa wrote:

    > Korelacja nie oznacza związku przyczynowo-skutkowego.
    >
    > W obserwowanej sytuacji maksymalnym rozsądnie możliwym do przewidzenia
    > skutkiem byłoby podbite oko i może ewentualnie wybite jakieś zęby.

    Wstrzas mozgu, zadlawienie sie krwia i wiele innych

    > Faladyzujesz.

    zen.aspx

  • 44. Data: 2013-07-12 10:36:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.07.2013 10:17, hiki o! pisze:

    > Niszczyl. Ze nieskutecznie - to nei ma znaczenia.

    Ma znaczenie, bo nie ma czegoś takiego jak "bezskuteczne niszczenie".

    > Nie udalo mu sie z
    > drzwiami, to zniszczyl zycie.

    Teraz to już pierdolisz...

  • 45. Data: 2013-07-12 11:06:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Wstrzas mozgu, zadlawienie sie krwia i wiele innych

    Wstrząs nosa.

    Chłopie, brednie wypisujesz!

    Kiedyś miałem wypadek na rowerze i przydzwoniłem twarzą w twardą ziemię
    - a do solidniejsze uderzenie, niż można wyprowadzić pięścią poza
    filmami typu Kill Bill.

    Takie zadławienie krwią jak utopienie w łyżce wody.

    Rada przy okazji - zęby trzeba zbierać, czasem daje się zamontować na
    nowo :)

    PS: za to przywalenie pałką w głowę to w ogóle delikatne i bezpieczne, nie?

  • 46. Data: 2013-07-12 11:07:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.07.2013 10:14, hiki o! pisze:

    > Moze nie odchodzil tylko wyzywal (kogos, wszystkich) w stylu "ja was tu
    > kurwa wszystkich pozabijam" albo "spale was chuje, zobaczycie".

    Cóż, skoro już sięgasz do wyobraźni, to ja sobie też pozwolę: mógł te
    krzyczeć "wypuść moją 5-letnią siostrzyczkę, zboczeńcu! przestań ją
    gwałcić razem ze swoim kundlem!"

  • 47. Data: 2013-07-12 11:08:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.07.2013 10:12, hiki o! pisze:

    > Dokladnie. Zawal mozna przezyc. Dlaczego g onie przezyl? Moze przez 20
    > strzalow w pysk?

    Z matematyki też jesteś dupa...

  • 48. Data: 2013-07-12 11:09:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.07.2013 10:15, hiki o! pisze:

    > Wiesz, ze moja wlasnosc konczy sie 50 metrow od wejscia do budynku?

    Jak nie jest wyraźnie ogrodzona, to musisz przedstawić dowód własności.

    > Nie. Powinienem przeszkolic agresywnego psa na takie okolicznosci.

    Zdecydowanie nadajesz się do leczenia zamkniętego.

  • 49. Data: 2013-07-12 11:11:22
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-12 10:15, hiki o! pisze:

    > Wiesz, ze moja wlasnosc konczy sie 50 metrow od wejscia do budynku?
    A skąd taka teza?
    Widziałeś może osiedla szeregowców, gdzie domy są własnością, a od
    wejścia do wejścia do sąsiedniego domu jest 10m? Co-też tam się musi
    dziać przy linii granicznej!!! Strach chyba tam podejść...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 50. Data: 2013-07-12 11:24:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości

    > Na jakiej podstawie twierdzisz, że był pijany?
    > Czyżby tak, jak pismaki? Że 0.21 o/oo to już "pijany"? A znasz wynik
    > pomiaru?

    Na podstawie obserwacji jego zachowania. Chwiał sie na nogach i miał
    nieskoordynowane ruchy na długo przed akcją.