  • 1. Data: 2005-12-07 15:31:33
    Temat: po kolizji
    Od: "A.S." <s...@p...onet.pl>

    miałem kolizje z samochodem S , kierujący nie przyznał się do winy,
    policjanci stwierdzili że nie będą nikogo
    "uszczęśliwiać na siłę" i sprawa trafi do sądu grodzkiego.
    Czekałem na wezwanie , ale przyszło powiadomienie z
    KG że zakończyli postępowanie wyjaśniające i ukarali
    kierującego autem S mandatem.
    Jak teraz wystąpić o odszkodowanie?
    I do kogo ?
    Samochód już naprawiłem. Mam rachunki

  • 2. Data: 2005-12-07 16:16:16
    Temat: Re: po kolizji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "A.S." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czekałem na wezwanie , ale przyszło powiadomienie z
    > KG że zakończyli postępowanie wyjaśniające i ukarali

    Musisz złożyć wniosek o wypłatę odszkodowania do ubezpieczyciela
    sprawcy. Dane powinieneś dostać na komendzie, jeśli ich nie masz.