  • 21. Data: 2006-10-03 21:37:26
    Temat: Re: płatne parkowanie-Szczecin, wezwanie do zapłaty
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 2 Oct 2006 21:40:32 +0200, ===Tomy=== <nic@z_tego.com> wrote:

    >Możesz sprawdzić: (Mc w Sz-nie)
    >- Niepodległości 18/21
    >- Al. Wojska Polskiego 39
    >- Struga (tutaj zapewne nie, bo to wylotówka ze Szczecina, którą znam)
    >- Południowa 21
    >- Hangarowa
    >- Al. Wojska Polskiego 39
    >
    >Przy którejś z tych zostałem trafiony.
    >Dodam, że bardzo blisko od tej ulicy jest do Galaxy.
    Na Hangarowej McDonald? Hm... do Galaxy najblizej z tych podanych
    bedzie z Niepodleglosci, chociaz z Wojska Polskiego tez jest dosc
    blisko. Na jednej i drugiej nie ma parkometrow. Chodza zywe
    sprzedawczyki. Zadnych robokopów.

    >Będę 13 października to na 100% podjadę i się upewnię (jak będzie
    >konieczność parkowania to 2x sprawdzę czy nic nie stoi) :)))
    Czekam na wiadomosc.

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 22. Data: 2006-10-04 09:48:45
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 03 Oct 2006 23:37:26 +0200, WAM napisał(a):

> [...]
    > bedzie z Niepodleglosci, chociaz z Wojska Polskiego tez jest dosc
    > blisko. Na jednej i drugiej nie ma parkometrow. Chodza zywe

    Może był bunt kierowców to zdjęli ? :)))

    > Czekam na wiadomosc.

    Na pewno dam znać :)

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 23. Data: 2006-10-04 17:37:29
    Od: "TanSid" <t...@g...pl>

    Artur Golanski wrote:
    > A ten obowiązek nakłada na ciebie ustawa PoRD (tylko czy ktoś cię
    > o to pytał? Nie!). Więcej czytaj tu:
    > http://artgola.webpark.pl/winny.htm

    To jakis idiotyzm, ale nic w tym dziwnego, w koncu to prawo...
    Nie bedziemy sie rozwodzic nad 'rozsadnoscia' tego prawa, tu nie
    chodzi o to, aby robic prowokacje, albo prowadzic jalowe debaty,
    poprostu jestem ciekaw rozwiazania takich hipotetycznych zalozen.
    Mamy auto, ktorego wlascicielami sa dwie osoby, co wtedy jesli jedna
    i druga strona stwierdzi, ze nie prowadzila auta, ani nie pozyczala?
    Teraz z innej strony, jesli wlasciciel pamieta, ze prowadzil jego
    samochod, znajomy z zagranicy, a teraz nie ma pojecia gdzie on
    mieszka, poniewaz przez te lata kontakt sie urwal, co wtedy?

    TanSid

  • 24. Data: 2006-10-04 18:16:52
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    TanSid wrote:
> [...]
    > samochod, znajomy z zagranicy, a teraz nie ma pojecia gdzie on
    > mieszka, poniewaz przez te lata kontakt sie urwal, co wtedy?

    Przy braku innych dowodów (jeśli się zezna jak wyżej i zeznania będą
    spójne) w obu przypadkach nikt nie zostanie ukarany.

    -------------------+
    -------------------+

  • 25. Data: 2006-10-04 18:18:33
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "TanSid" <t...@g...pl> napisał:

    >Mamy auto, ktorego wlascicielami sa dwie osoby,
    Każda z nich jest włascicielelm (jako współwłaściciel).
    Policja wzywa dowolnego ze współwłaścicieli i żąda podania informacji
    wynikającej z PoRD.

    > co wtedy jesli jedna i druga strona stwierdzi, ze nie prowadzila auta,
    Nie pyta sie obu i pytanie NIE brzmi czy prowadził, ale komu pojazd
    powierzył.

    >samochod, znajomy z zagranicy, a teraz nie ma pojecia gdzie on
    >mieszka, poniewaz przez te lata kontakt sie urwal,
    No to odpowiada, że danego dnia pojazd powierzył i tu dane osobowe...
    Nie jego sprawa odnalezienie winnego.
    Ma podać komu pojazd powierzył i tyle.

    >co wtedy?
    Zapewne postępowanie będzie umorzone z powodu niewykrycia sprawcy.

    --
    Artur Golański

  • 26. Data: 2006-10-05 07:42:45
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Artur Golanski napisał(a):
    > Każda z nich jest włascicielelm (jako współwłaściciel).
    > Policja wzywa dowolnego ze współwłaścicieli i żąda podania informacji
    > wynikającej z PoRD.

    współwłaściciel nie powierza pojazdu drugiemu współwłaścicielowi...

    KG

  • 27. Data: 2006-10-05 09:37:07
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    kam <x#k...@w...pl#x> napisał:

    >współwłaściciel nie powierza pojazdu drugiemu współwłaścicielowi...
    Bo pewnie powierza pojazd ;-)

    --
    Artur Golański

  • 28. Data: 2006-10-05 10:34:16
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <1ursax88asqkg$.ppqye9vjqgcg$.dlg@40tude.net>,
    ===Tomy=== <nic@z_tego.com> wrote:

    > Może był bunt kierowców to zdjęli ? :)))

    > Na pewno dam znać :)

    Daj sobie spokój. To, co znajdziesz, to najwyżej wrak parkomatu, jeszcze
    z ubiegłego wieku. Np. na pl. Żołnierza Polskiego (w pobliżu al.
    Wyzwolenia, w którą przechodzi al. Niepodległości) przy Cepelii stoi
    taki jeden.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 29. Data: 2006-10-05 10:42:06
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <9...@n...lechistan.com>,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Ale najpierw sąd musi orzec o winie, czyż nie?
    >
    > Jakby podpisał mandat - to OK.
    >
    > Ale normalnie to przecież każde wykroczenie z ruchem drogowym - jak się
    > nie przyjmie mandatu - idzie przez sąd grodzki...

    NSA całkiem niedawno (7 grudnia 2005 OIDP) orzekł, że obowiązek zapłaty
    kary za nieopłacony postój powstaje z mocy prawa.

  • 30. Data: 2006-10-05 11:25:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jarek Spirydowicz wrote:

    > NSA całkiem niedawno (7 grudnia 2005 OIDP) orzekł, że obowiązek zapłaty
    > kary za nieopłacony postój powstaje z mocy prawa.

    Aaaa... No chyba że tak (kam! mogłeś o tym wspomnieć!)