    From: "TanSid" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: płatne parkowanie-Szczecin, wezwanie do zapłaty
    Date: Wed, 4 Oct 2006 19:37:29 +0200

    Artur Golanski wrote:
    > A ten obowiązek nakłada na ciebie ustawa PoRD (tylko czy ktoś cię
    > o to pytał? Nie!). Więcej czytaj tu:
    > http://artgola.webpark.pl/winny.htm

    To jakis idiotyzm, ale nic w tym dziwnego, w koncu to prawo...
    Nie bedziemy sie rozwodzic nad 'rozsadnoscia' tego prawa, tu nie
    chodzi o to, aby robic prowokacje, albo prowadzic jalowe debaty,
    poprostu jestem ciekaw rozwiazania takich hipotetycznych zalozen.
    Mamy auto, ktorego wlascicielami sa dwie osoby, co wtedy jesli jedna
    i druga strona stwierdzi, ze nie prowadzila auta, ani nie pozyczala?
    Teraz z innej strony, jesli wlasciciel pamieta, ze prowadzil jego
    samochod, znajomy z zagranicy, a teraz nie ma pojecia gdzie on
    mieszka, poniewaz przez te lata kontakt sie urwal, co wtedy?

    TanSid