  • 1. Data: 2003-05-22 06:56:04
    Temat: płatne WC ......
    Od: "InternetAddress" <a...@w...pl>

    Witam

    Kiedys ten problem byl wałkowany ( jakies .. 2,3 lata temu ) ale nadal mnie
    intryguje
    sprawa platnych WC w pubach, klubach etc.
    Pytanie: Czy wlasciciel knajpy w ktorej sprzedaje głównie piwo ,
    moze pobierac oplate za korzystanie z WC ? "
    Jezeli nie - gdzie mozna go "podkablować" ?? :))))

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-22 07:01:03
    Temat: Re: płatne WC ......
    Od: "Roman Gawron" <n...@N...gazeta.pl>

    InternetAddress <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > moze pobierac oplate za korzystanie z WC ? "
    > Jezeli nie - gdzie mozna go "podkablować" ?? :))))

    Może do urzędu skarbowego? Ciekawe czy odprowadza od tego podatek?

  • 3. Data: 2003-05-22 07:09:43
    Od: "Ania" <N...@w...pl>

    Poproś o fakturę VAT za tą usługę, albo o rachunek, ew. paragon z
    wyszczególnioną usługą :)
    Jak Ci odmówią - to udaj się do najbliższego US i zgłoś problem
    naczelnikowi/osobie odpowiedzialnej.
    Teoretycznie może pobierać nawet opłatę za wejście, ale musi być widoczny
    cennik i musisz na życzenie otrzymać dowód wpłaty.

    Poza tym co to za właściciel pubu co w ten sposób odstrasza klientów?
    Mamy demokrację, kapitalizm i konkurencję - wolny rynek heh
    Jak Ci każą płacić za si***** to idź tam gdzie nie każą :)

    Przepraszam za mało konstruktywną wypowiedź... :)

  • 4. Data: 2003-05-22 07:20:05
    Od: "InternetAddress" <a...@w...pl>

    > Poza tym co to za właściciel pubu co w ten sposób odstrasza klientów?
    > Mamy demokrację, kapitalizm i konkurencję - wolny rynek heh
    > Jak Ci każą płacić za si***** to idź tam gdzie nie każą :)

    [ciach]
    ...no i wlasnie chodzą Aniu. Pod drzewka na strarówce...

  • 5. Data: 2003-05-22 11:27:30
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Ania" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Poza tym co to za właściciel pubu co w ten sposób odstrasza klientów?

    Gdy pewien mój znajomy był kiedyś właścicielem pubu dla młodzieży, zadałem
    mu to samo pytanie. Odpowiedź była zaskakująco prosta: Kiedy doliczał
    "koszt" wc do każdej butelki piwa, w toalecie byl taki syf, że po każdym
    weekendzie trzeba było niemalże wzywać brygadę remontową... ;-)
    Okazało się, że babcia klozetowa jest najlepszym lekarstwem na brak kultury
    i dyscypliny u co niektórych. ;-)

    Pzdr

    A.

  • 6. Data: 2003-05-22 11:34:50
    Od: "Hodik" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > moze pobierac oplate za korzystanie z WC ? "
    > Jezeli nie - gdzie mozna go "podkablować" ?? :))))

    A ja mam inne pytanie w zwiazku z WC, ja rozumiem oplate za WC jaka komplet
    uslug: siusianie :-), mycie raczek, bo to oczywiste.
    A czesto spotykam cos takiego:
    CENNIK
    - ubikacja 50gr
    - umywalka 20gr
    - mydlo i recznik 30gr

  • 7. Data: 2003-05-22 19:06:50
    Od: "Marg" <t...@w...pl>

    To może jednak za mało doliczał do tego piwa i za dużo przychodziło
    wybrakowanych kulturowo i niezdyscyplinowanych?

  • 8. Data: 2003-05-24 12:26:46
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > A ja mam inne pytanie w zwiazku z WC, ja rozumiem oplate za WC jaka komplet
    > uslug: siusianie :-), mycie raczek, bo to oczywiste.
> [...]
    a jak nie chcę korzystać z ręcznika? ciepło jest i fajnie jest mieć
    mokre dłonie...
    to co? 0.15? hihi - WC - zestaw promocyjny - 85gr.

    chester

    --
    "W nagości, a zwłaszcza w dwu nagościach tkwi niebezpieczeństwo." (Emil
    Zegadłowicz)

  • 9. Data: 2003-05-25 16:33:16
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Hodik" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości