  • 41. Data: 2004-09-18 19:04:40
    Temat: Re: placi=E6 za akademik ??
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    bosze czlowieku nie znasz wiec nie wiesz na jakim poziomie inteligencji
    sobie siedze
    jak masz jakies kompleksy to najlepiej w ogole sie nie odzywaj

    pozdrawiam

  • 42. Data: 2004-09-18 19:14:09
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    kurwa czemu wy normalnie nie potraficie odpowiedziec czlowiekowi na proste
    pytaqnie zadane na forum, tylko tacy jestescie zaczepni i niemili
    ja nie wiem czy wy suie nie zrealizowaliscie zawodowo czy co. idzcie sobie
    poczytac jakis poradnik prawnika, uspokojcie sie i miejcie troche
    wyrozumialosci dla ludzi ktorzy sie nie znaja na prawie.

    pozdrawiam

    rd

  • 43. Data: 2004-09-18 19:45:19
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > pytaqnie zadane na forum, tylko tacy jestescie zaczepni i niemili

    Mogę byc twoim fanem ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 44. Data: 2004-09-18 19:49:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > ps: ja wiem ze katolicy nie sa tolerancyjni i nie pozwole sobie zeby
    jakis
    > sluga pedofila lub pedala draznil mnie, nie potrafiles mi pomoc, zreszta
    jak
    > prawie wszyscy, i masz z tego powodu kompleksy

    slucham?

    Mozesz rozwijnac?

    > zatem idz sobie do kosciolka,

    nie chadzam, wystarczy mi to ze sie w domu pomodle.

    > odprez sie, pospiw\ewaj psalmy,

    mylisz wiare z dewoctwem

    a potem wroc
    > do domu i zezryj sbie krwisty kawalek befsztyka,

    nie lubie, za to uwielbiam wolowine w takiej postaci jak mc Donald
    serwuje.

    >ja k zwykly morderca

    moze cos jeszcze powiesz?

    > mam nadzieje ze ty bedziesz umierac w cierpieniach biedny czlowieku

    bo

    > pozdrawiam

    a ja nie.

    P.

  • 45. Data: 2004-09-18 19:51:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > To przynajmniej wiadomo, dlaczego jestes taka sfrustrowana:-))
    >
    > HaNkA
    >
    > PS. słyszałas kiedyś o Amiszach?:-))

    heh e, chcialem nawiazac do nich, ale zawsze mi ta nazwa wyskakuje z glowy
    :))

  • 46. Data: 2004-09-18 19:52:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > amisze nie sa weganami

    ale macie cos wspolnego,

    P.

  • 47. Data: 2004-09-18 19:53:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > kurwa czemu wy normalnie nie potraficie odpowiedziec czlowiekowi na
    proste
    > pytaqnie zadane na forum,

    m,oze dlatego ze to nie forum , pani super inteligtentna,

    skoro taka madra jestes powinnas wiedzioec ze to usenet

> [...]
    > poczytac jakis poradnik prawnika, uspokojcie sie i miejcie troche
    > wyrozumialosci dla ludzi ktorzy sie nie znaja na prawie.

    no to raczej Ty powinnas te poradniki czytac.

    P.

  • 48. Data: 2004-09-18 20:01:57
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Przemek R."
    pl> niebacznie
    popelnil news:cihivn$2f9$1@inews.gazeta.pl:

    > pobiegla na uczelni a i zaczela im grozic?
    > Przy pierwszym lepszym egzaminie by Cie wyjebali.

    Aż tak dobrze znasz te Panie z dziekanatu by wiedzieć jakie mają
    preferencje seksualne?
    Czy może miałeś jakieś paskudne doświadczenia z egzaminatorami na PW?

    --
    pozdro
    poreba, tak-wiem, można stracić cierpliwość, można jednak NIE

  • 49. Data: 2004-09-18 20:09:11
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    to czym jest wedlug Ciebie usenet??

    pozdrawaim
    rd

  • 50. Data: 2004-09-18 20:10:00
    Od: "Marcin Got" <m...@a...pl>

    Roch Dzikon wrote:

    > Na sobie nic skorzanego nie nosze, nawet butow, torebki sa dla cipek,

    cipki sa koniecznym warunkiem utrzymania zycia na ziemi i sa raczej
    popularne wsrod innych nacji

    > szczegolnie skorzane, zero jedzeinia mleka jogurcikow, itp, itd po
    > prostu weganka od prawie 10 lat, i przyzekam nie jadam wylacznie
    > trawska, co do wody, to u mnie na wiosce jest czerpana glebinowa
    > jesli chodzi o nawozone marchewki i inne sklepowe, to rodzina ich nie
    > kupuje, bo sadzimy sobie w ogrodku
    > spanie - materac sztuczny, obicie drewniane, a na pierze jestem
    > uczulona, wiec koldry, poduszki tp itd sztuczne
    >

    > ps: cos jeszcze??

    moze powinnas spac na dworze, pod jakims drzewem albo w jakichs
    chaszczach

    --
    Marcin Got
    http://www.prace.civ.pl