  • 1. Data: 2004-09-18 10:01:28
    Temat: __placić za akademik ??
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    Witam.
    Na wakacje dostałam akademik w Warszawie od PW. Za całe wakacje płaci się w
    tym akademiku 695 (po 315 za lipiec i sierpień i 35 za wrzesien - taki
    gratis od akademika). 3 sierpnia wyjechalam do swojego domu i juz do
    akademika nie wracalam, jednak nie wymeldowalam sie w administracji. Co mam
    robic? Czy placic reszte niezaplaconej kwoty, tj 395, czy sie klocic??
    Dodam, ze w mojej rodzinie tyle pieniedzy piechota nie chodzi i dochod na
    osobe w rodzinie jest nizszy niz 100zł. Jest to dla mnie problem, bo gdyby
    nie trzeba bylo miec na obiegowce stempelka z akademika, to jasne ze bym to
    olala. Tutaj jednak chodzi o uzyskanie przeze mnie dyplomu.
    prosze o wszelka pomoc i pozdrawiam

    rd

  • 2. Data: 2004-09-18 10:05:27
    Temat: Re: __placić za akademik ??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik Roch Dzikon napisał:

> [...]
    > robic? Czy placic reszte niezaplaconej kwoty, tj 395, czy sie klocic??

    Płacić. Skleroza nie boli, tylko...

    Możesz ewentualnie próbować negocjować raty i/lub obniżkę kwoty, ale to
    tylko dobra wola akademika.

    Co ma dyplom do opłat za akademik?

  • 3. Data: 2004-09-18 10:13:21
    Temat: Re: placi=E6 za akademik ??
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > osobe w rodzinie jest nizszy niz 100zł. Jest to dla mnie problem, bo gdyby

    Wiesz, gdybym nie mial pieniedzy, to raczej nie bylbym takim
    roztrzepanym ptakiem i dbalbym o to, zeby nikt nie mial podstaw domagac
    sie ode mnie jakiejkolwiek kwoty ... A poniewaz sie nie wymeldowalas, to
    po prostu mieszkalas. Plac ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2004-09-18 10:13:42
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    Na obiegowce trzeba miec pieczatke z akademika, ze nie ma sie dlugow, itp. a
    jak sie nie ma pieczatki, to obiegowka jest nie wazna i nie dadza ci
    dyplomu. madrze pomyslane....

    ps. a to ze mam niski dochod na glowe nic nie da??

    pozdrawiam
    rd

  • 5. Data: 2004-09-18 10:17:57
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    No wiesz, tylko jak ma się dziecko, którego nie masz z kim zostawić i nie
    możesz pojechać się wymeldować, to sprawa ma się trochę inaczej. Skąd miałam
    niby wiedzieć, że nie będe już mieszkac w akademiku??

    pozdrawiam
    rd

  • 6. Data: 2004-09-18 10:25:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    miałam
    > niby wiedzieć, że nie będe już mieszkac w akademiku??

    a skad oni mieli wiedziec? ZNalzl by sie ktos kto by byl zainteresowany i
    by zaplacil.

    P.

    Ps.
    Mozna z dzieckiem pojechac.

  • 7. Data: 2004-09-18 10:34:45
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    Dziecko jest troche za male, zeby je tarmosic do warszawy a potem spowrotem.
    Zresztą tej Pani z administracji moj wspollokator powiedzial ze wyjechalam,
    a ona co chwila przychodzi tam rano po wplate i chyba widzi ze mnie nie ma
    prosilam tylko o pomoc czy da sie prawnie to jakos polubownie zalatwic ze
    wzgledu na moje dochody, a jeśli Pan nie potrafi mi pomóc, to dziękuję.

    pozdrawiam
    rd

  • 8. Data: 2004-09-18 10:46:18
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > wzgledu na moje dochody, a je=3Fli Pan nie potrafi mi pomóc, to dziękuję.

    Alez pomoglismy .... nie wymeldowalas sie wiec powinnas zaplacic,
    przeciez wg stanu ewidencji w akademiku wciaz tam mieszkalas.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 9. Data: 2004-09-18 10:47:24
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Sep 2004 12:46:18 +0200, KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    napisał:

    > Alez pomoglismy .... nie wymeldowalas sie wiec powinnas zaplacic,
    > przeciez wg stanu ewidencji w akademiku wciaz tam mieszkalas.

    a liczy się tylko to co jest w papierach

    --
    Falkenstein
    Okoliczności obciążające uwzględniane przy wymiarze kary są następujące:

  • 10. Data: 2004-09-18 10:48:40
    Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm>

    Dziekuje. pomogl mi juz kto inny. wiem ze moge skladac podanie do
    dziekanatu.

    ale dziekuje bardzo i pozdrawiam
    rd