  • 11. Data: 2005-06-12 09:29:57
    Temat: Re: pijak złodziej bandyta alkoholik łajza /utrata prawka/
    Od: poreba <d...@p...com>

    Kira <k...@g...peel> niebacznie popelnil
    news:d8gq8t$1c0$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Uwierz mi, jak tam gdzie ja jezdze pojawi sie jakis czlowiek
    > to bede najbardziej zdziwiona osoba na swiecie... ;) To jest
    > las, nie sciezki w lesie, nie trasy spacerowe. Las. Wiesz,
    > drzewa, krzaki, gorki i pagorki, takie tam.
    Jeździsz po lesie poza trasami do tego wyznaczonymi? ;)))
    Wykroczyni!

    > Mhm. Jak najbardziej. A potem sie trzeba tlumaczyc "ja tylko
    > wykonywalem swoje obowiazki" jak to po roznych wojnach bywa ;)
    Nie chciałbym w stronę polityki.
    Kiedy jednak pada fundamental/istycz/ne
    stwierdzenie o poszanowaniu porządku prawnego w sprawach drobnych
    (a w tle i perspektywie wielkie się pojawiają) to mi się przypomina:
    a to Miller z podarowanym pistoletem- co nie wiedział,
    a to inny co robi coś-bo czeka na interpretację czy nie łamie
    prawa...
    Proporcje, ot co.

    --
    pozdro
    poreba

  • 12. Data: 2005-06-13 06:28:22
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: idiom [Sun, 12 Jun 2005 11:24:26 +0200]:

    > A co ma do tego, że Ty jeździsz po lesie?
    > Ktoś Cię kiedyś zatrzymał, wylegitymował, kazał w tym
    > lesie dmuchac w alkomat?
    >
    > Nie? To co to za argument przeciwko łapaniu takich gości
    > jak Gordon?

    Takich jak Gordon moze i nie. Bylo chwile temu o facecie,
    ktoremu prawko zabrali bo jezdzil po pustym placyku. Tez
    rowerem, tez po piwie. Jak takie widze, to sie zaczynam
    cieszyc ze prawka nie mam wiec mi nie zabiora jak komus
    wpadnie do lba podbijac sobie mna statsy :P

    > Nawiasem mówiąc, jak już skończysz jeździć po tym lesie,
    > to jak dostajesz się do domu? Teleportujesz się czy
    > wieziesz rower autobusem?

    Nawiasem mowiac, z tego lasu do domu mam jakies 200 metrow.
    Calkiem niezle radze sobie z nimi nawet po 2 piwach... ;>

    Kira

  • 13. Data: 2005-06-13 06:32:01
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: poreba [Sun, 12 Jun 2005 09:29:57 +0000 (UTC)]:

    > Jeździsz po lesie poza trasami do tego wyznaczonymi? ;)))
    > Wykroczyni!

    O, to tego tez nie mozna? ;) Kul. Rozumiem, ze w zasadzie
    powinnam tym rowerem po wlasnym tarasie jezdzic, zeby sie
    nikt nie przyczepil, tak? ;P

    > Nie chciałbym w stronę polityki.
    > Kiedy jednak pada fundamental/istycz/ne
    > stwierdzenie o poszanowaniu porządku prawnego w sprawach
    > drobnych (a w tle i perspektywie wielkie się pojawiają)

    Ja tam nie wiem, ale dalej sadze ze jednak istnienie prawa
    nie naklada obowiazku natychmiastowego skretynienia tudziez
    zalozenia sobie klapek na oczy. Wiec jak slysze "dzisiaj X
    a jutro XYZ!" to mnie ino smiech ogarnia.

    Kira

  • 14. Data: 2005-06-13 07:48:28
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 13 Jun 2005 08:32:01 +0200,
    Kira <c...@-...pl> screamed:

    > O, to tego tez nie mozna? ;) Kul. Rozumiem, ze w zasadzie
    > powinnam tym rowerem po wlasnym tarasie jezdzic, zeby sie
    > nikt nie przyczepil, tak? ;P

    Taki mowicie? A gdyby tu bylo nagle przedszkole w przyszloci
    i wasz synek maly tedy przechodzil w przyszłoci, ktorego jeszcze
    nie macie. Wiec nie mowcie mi, ze siedzi z tylu!!!

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 09:47:05 user up 10641 days, 21:42, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Forgive your enemies, but don't forget their names.

  • 15. Data: 2005-06-13 09:35:29
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    mnie tez zatrzymała policja, też miałem koło promila i potraktowali mnie
    conajmniej jakbym ukradł babci torebke i jeszcze ja skopał, mam na mysli
    kajdanki, izbe, i kare wiezienia
    popieprzony kraj

  • 16. Data: 2005-06-13 10:08:52
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    wiadomości news:d8gl3a$bve$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jak się konsekwentnie przestrzega zasad to wiele spraw jest prostszych.
    > Jak zaczniesz się zastanawiać czy po jednym piwku można to za jakis czas
    > pojedziesz po trzech, albo jeśli pozwolisz sobie na śćieżce w lesie to
    > jutro pojedziesz po ścieżce na osiedlu a za jakiś czas po ruchliwej
    > drodze.

    Wiesz co, jeżdżę codziennie do pracy ponad 50 km w jedną stronę. Najpierw
    trochę przez miasto, potem mijam dwie wiejskie szkoły, jakiś lasek, teren
    zabudowany, potem gierkówka... I koło tych szkół, gdzie wielu kierowców
    śmiga koło 100-tki widziałem policję z radarem może 3-4 razy (a jeżdżę już
    tak 6 lat), natomiast niemal codziennie na łuku "katowickiej", gdzie co
    prawda nawet kawałka niebezpiecznej sytuacji nigdy nie widziałem
    (podkreślam - przejeżdżałem tamtędy z grubsza ok. 3000 razy) , ale za to
    ograniczenie do 70 jest. I tak się nieraz zastanawiałem, co powoduje, że
    policja stoi zawsze w jakichś ostępach zamiast miejscach naprawdę groźnych.
    I już wiem. Tacy jak ty to wymyślają. Po prostu ci co szaleją i nikogo nie
    przejechali to już przecież nie przejadą, ale jak ja zapłaciłem mandat w
    polu pod lasem mknąc 75/70, to jutro mogę wjechać pijany z prędkością 140 na
    plażę.
    Proste a genialne.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 17. Data: 2005-06-13 14:16:40
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Artur M. Piwko [Mon, 13 Jun 2005 07:48:28 +0000 (UTC)]:

    > Taki mowicie? A gdyby tu bylo nagle przedszkole w przyszloci
    > i wasz synek maly tedy przechodzil w przyszłoci, ktorego jeszcze
    > nie macie. Wiec nie mowcie mi, ze siedzi z tylu!!!

    No dobra, czuje sie powalona rzeczowoscia argumentow :)))))

    Kira

  • 18. Data: 2005-06-13 14:45:31
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Wiec jak slysze "dzisiaj X
    > a jutro XYZ!" to mnie ino smiech ogarnia.

    Łatwo cię rozśmieszyć. Dziewczynki w pewnym wieku tak mają ;)
    Może jednak znasz takie przyszłowie: "od rzemyczka do koniczka"?

  • 19. Data: 2005-06-13 18:19:12
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> niebacznie popelnil

    > Łatwo cię rozśmieszyć. Dziewczynki w pewnym wieku tak mają ;)
    > Może jednak znasz takie przyszłowie: "od rzemyczka do koniczka"?

    Historycy i amatorzy wielkiej literaturu światowej znają.
    Dawniej zwykło się karać obcięciem ręki za ów rzemyk, a galerami
    za bochenek chleba.
    Dzięki temu wprawdzie złodziejstwa nie było mniej, moralność
    publiczna i praworządność nie wzrastały
    - ale jakie arcydzieła literatury powstawały!

    --
    pozdro
    poreba