  • 61. Data: 2007-08-04 10:29:11
    Temat: Re: pies i prawo - wybycie się własności
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    e<>n napisał(a):
    > Użytkownik "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:f917qm$kgi$1@news.onet.pl...
    >
    > powiem tak... kiedy któregoś dnia zapuka do kogoś policja w związku z
    > jego ewentualnymi czynami niedozwolonymi i zakazanymi po to, ażeby
    > skonfiskowac jego komputer, to osoba ta może się zdziwić jak bardzo
    > nieanonimowa jest dla wymiaru sprawiedliwości i swojego operatora
    > telekomunikacyjnego kiedy np. wyzywa lub obraza w internecie...

    przeczytaj jesczze raz jego post moze zrozumiesz o co mu chodzi.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 62. Data: 2007-08-04 10:48:20
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał

    > jak ktos ma wiecej niz jeden zwoj na mozgu to zauwazy moj email
    > przemyslaw.rokicki.malpa.gazeta.pl i wysunie odpowiedni wniosek.

    A zatem małpa czy gazeta?

  • 63. Data: 2007-08-04 10:57:39
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    dokladniej @tnijtnijtnijkochanietnij.gazeta.pl

  • 64. Data: 2007-08-04 11:00:47
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał

    > dokladniej @tnijtnijtnijkochanietnij.gazeta.pl

    Pytanie było nie o uczucia a o imię.

  • 65. Data: 2007-08-04 11:03:39
    Od: "e<>n" <4...@0...com>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości
    > sluchaj no ja nie pisze o technicznej mozliwosci ustalenia osoby wysylajacej
    > posta a ogolnie o kojarzeniu danego nicka Tu dwoch liter, z osoba X, wtedy
    > mozna mowic o zniewazeniu tej osoby.

    kazdy ujawnia publicznie takie swoje dane osobowe jakie chce ujawnić, ja
    posługuję sie czterema znakami tworzącymi aktualnie mój pseudonim, który równiez
    podlega ochronie prawa cywilnego na podstawie art. 23 k.c..
    nie musisz znać kogoś, jego wyglądu, danych osobywch etc., żeby naruszyć jego
    godność osobistą i ponieśćkonsekwencje przewidziane w art. 24 k.c. ...
    (niektórzy zaczynają rozumieć te kwestie dopiero kiedy policja skonfiskuje im
    sprzęt w celach dowodowych, i po niekorzystnym wyroku zapłacą kilka tysiaków na
    rzecz wskazanej organizacji lub na konto osoby pokrzywdzonej...)

  • 66. Data: 2007-08-04 11:07:26
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Olgierd pisze:

    > Wiem, że świnie potrafią się zachowywać prawie jak psy. Nie zmienia to
    > jednak faktu, że świni do schroniska dla zwierząt raczej nie oddasz, psa
    > raczej nie zjesz.

    Nie zmienia również faktu, że twierdzenia o 'niższości' świń na
    podstawie 'chodzenia', lub nie, za człowiekiem - są nieuprawnione.

    --
    pozdro
    poreba

  • 67. Data: 2007-08-04 11:13:16
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał

    > Mało tego, obrażony został e<>n - to by się sąd zdziwił, że dwie literki
    > przedzielone znakami przestankowymi poczuły się zniesławione i
    > znieważone. Tego nawet nasz ulubiony grupowy zjawiskowiec nie
    > przetrawiłby na akt oskarżenia ;-)

    Nie mów hop. Niedawno do sądu trafiła sprawa usera który poczuł się
    obrażony czy tam zniesławiony w Usenecie przez innego. Tam co prawda
    obrażony podpisuje się nazwiskiem a sprawca nickiem, ale tu pewnie
    też by się dało coś kombinować, choć nie wiem z jakim skutkiem.

  • 68. Data: 2007-08-04 11:27:19
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał
    >
    > Pytanie było nie o uczucia a o imię.

    zwojow widze brakuje ....

  • 69. Data: 2007-08-04 11:33:10
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    e<>n napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
> [...]
    > równiez
    > podlega ochronie prawa cywilnego na podstawie art. 23 k.c..

    "Art. 6.

    1. W rozumieniu ustawy za dane osobowe uważa się wszelkie informacje
    dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej.

    2. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest osoba, której tożsamość można
    określić bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności przez powołanie się
    na numer identyfikacyjny albo jeden lub kilka specyficznych czynników
    określających jej cechy fizyczne, fizjologiczne, umysłowe, ekonomiczne,
    kulturowe lub społeczne.

    3. Informacji nie uważa się za umożliwiającą określenie tożsamości
    osoby, jeżeli wymagałoby to nadmiernych kosztów, czasu lub działań."

    z ustawy o ochronie danych osobowych

> [...]
    > skonfiskuje im sprzęt w celach dowodowych, i po niekorzystnym wyroku
    > zapłacą kilka tysiaków na rzecz wskazanej organizacji lub na konto osoby

    nie rosmieszaj mnie, co ma policja do twych roszczen cywilnych

    P.

  • 70. Data: 2007-08-04 11:34:07
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Alek napisał(a):
> [...]
    >
    > Nie mów hop. Niedawno do sądu trafiła sprawa usera który poczuł się
    > obrażony czy tam zniesławiony w Usenecie przez innego. Tam co prawda

    i to jest istotna roznica.

    P.