  • 171. Data: 2007-08-07 18:34:11
    Temat: Re: pies i prawo - wybycie się własności
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał

    > O ludziach, którzy kochają swoje pieniądze, i choćby z obawy przed ich
    > utratą zastanowią się,

    Dużo więcej pieniędzy ludzie ryzykują żeniąc się i jednak robią to,
    a ty myślisz że kwestia kosztów coś zmieni w sprawie trzymania psa?

    > no i pozbyć się nie ma jak, bo mandat wisi nad portfelem

    Jak wyżej. No, może nie mandat ale jednak koszty.

    ;)

  • 172. Data: 2007-08-07 19:38:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krys wrote:

    > Zwłaszcza, że nie ma zakazu rozmnażania psów jak popadnie, mnożą się jak
    > króliki, a potem pałętają po śmietnikach. Tzn. właściwie mało które
    > psy są wysterylizowane.

    Właśnie. Swoją drogą dziwne - ludzie wolą idiotycznie opędzać się od
    stada psów latających za ich suką, zamiast zaprowadzić na w sumie dość
    rutynowy zabieg...

    > Schroniska chyba właśnie między innymi to robią. A właściciele niech

    O ile mi wiadomo to nie - dawna sąsiadka wzięła sukę ze schroniska
    (swoją drogą nieco poszkodowaną psychicznie właśnie przez pobyt w
    schronisku). I co jakiś czas wychodziła z solidną parasolką do
    odganiania psów ;)

    > sobie psów pilnują, a jak nie upilnują, to niech szukają domów dla
    > szczeniaków.

    Ba... A niektórzy robią na tym jeszcze biznes - np. to odrażające babsko
    uporczywie handlujące szczeniakami przy stacji Centrum warszawskiego
    metra...

    > A niech pyta ;-). Moze się zdziwi na odpowiedź ;-)
    > Bestialskie to jest wywalanie psów z samochodów i porzucanie ich na
    > pastwę losu.

    W pełni się zgadzam.

    Nie dość, że to sadyzm, to jeszcze typowy przykład "zamiatania pod
    dywan" - bo jak się odda do schroniska albo do 'uśpienia', to zaraz jest
    "co ludzie powiedzą?!"

    Z dwojga złego lepiej by było, jakby tego psa bezboleśnie zabili. Ale to
    kolejny aspekt tej samej cechy charakteru która powoduje, że dany
    człowiek mięcho pożera kilogramami, ale jakby miał własnoręcznie koguta
    czy prosiaka zarżnąć, to by zemdlał... Hipokryzja i tchórzostwo.

  • 173. Data: 2007-08-07 21:38:36
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Sowiecki Agent pisze:
    > Andrzej Lawa napisał(a):

    ale jesteście siebie warci... rodzina?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 174. Data: 2007-08-08 07:04:30
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 175. Data: 2007-08-08 07:12:28
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Z dwojga złego lepiej by było, jakby tego psa bezboleśnie zabili.

    lepiej dla kogo ?

    >Ale to> kolejny aspekt tej samej cechy charakteru która powoduje, że dany
    > człowiek mięcho pożera kilogramami, ale jakby miał własnoręcznie koguta
    > czy prosiaka zarżnąć, to by zemdlał... Hipokryzja i tchórzostwo.

    zabawne ze o hipokryzji mowi chlopiec ktory nie je miesa a proponuje
    usmiercanie psow .

  • 176. Data: 2007-08-08 09:04:25
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Sowiecki Agent pisze:

    > huj ci w dupe

    chyba chuj... na Twoją wioskę nie dotarło jeszcze to info? :)

  • 177. Data: 2007-08-08 09:35:46
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > chyba chuj... na Twoją wioskę nie dotarło jeszcze to info? :)

    I po co z niewychowanym debilem wdajesz się w pseudodyskusje? Bawi cię to?
    Chyba nie reprezentujesz tego poziomu ?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 178. Data: 2007-08-08 09:48:18
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Nostradamus pisze:

    > I po co z niewychowanym debilem wdajesz się w pseudodyskusje? Bawi cię
    > to? Chyba nie reprezentujesz tego poziomu ?

    Ojej :(
    trochę mnie to bawiło :(

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 179. Data: 2007-08-08 10:09:51
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Nostradamus napisał(a):
    > Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I po co z niewychowanym debilem wdajesz się w pseudodyskusje? Bawi cię
    > to? Chyba nie reprezentujesz tego poziomu ?

    haha, i ty piszesz o poziomie...

  • 180. Data: 2007-08-08 10:37:47
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    PlaMa napisał(a):

    > chyba chuj... na Twoją wioskę nie dotarło jeszcze to info? :)

    w mojej wiosce ludzi nie interesuje co trzymal w tylku :)

    P.