  • 11. Data: 2008-07-02 11:54:16
    Temat: Re: picia a ciąża czy cos moge zrobic
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał
    w wiadomości news:g4fp7k$8dt$1@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z środa 02 lipiec 2008 13:28
    > (autor Andrzej Kłos
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <486b65f3$1@news.home.net.pl>):

    > Nie żartuję. każda dawka alkoholu jest zabójczo szkodliwa dla płodu.

    Innymi słowy: od każdej dawki (choćby pół kropelki?) płód umiera.

    > Oczywiście im wyższa, tym gorzej,

    Gorzej?... Czy od wypitego łyku umiera "gorzej" niż od kropelki?

    > więc przy odpowiednio niskich dawkach
    > pozornie może wręcz dziecko być normalne,

    Niektórzy pozornie są normalni nawet bez picia...
    (NMSP)

    > jednak uszkodzenie występuje

    Dowody?

    > takie normalne dziecko bez picia w ciąży byłoby zdolniejsze.

    Dowody?

    Maciek

  • 12. Data: 2008-07-02 12:38:10
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 02 lipiec 2008 13:54
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4fq99$gon$1@opal.futuro.pl>):

    > Innymi słowy: od każdej dawki (choćby pół kropelki?) płód umiera.

    Zupełnie innymi, o innym znaczeniu. Jak będziesz w 2 klasie gimnazjumu,
    poznasz np. taki zwrot jak ,,zabójczo przystojny'', który zupełnie nie
    oznacza że jego przystojność powoduje śmierć.

    > Dowody?

    Zapytaj lekarza. Alkohol z definicji powoduje śmierć komórek. U dorosłego
    komórki umierają same i ich wybicie nadmiarowe jest szkodliwe, ale głównie
    dla tych wybitych komórek. W czasie rozwoju dziecka wybita komórka byłaby
    powodem do podziału i stworzenia innych części związanych z rozwojem.
    Dlatego nieletnim alkoholu nie wolno. Oczywiście u takiego płodu jest to
    ekstremalnie szkodliwe.

    > Dowody?

    Badanie medyczne w zakresie FAS i alkoholu.

    --
    Tristan

  • 13. Data: 2008-07-02 13:09:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Zapytaj lekarza.

    ktorego lekarza, bo czesto przy kiepskiej morfologi w trakcie ciazy polecaja
    raz na jakis czas lampke czerwonego wina

    > Oczywiście u takiego płodu jest to
    > ekstremalnie szkodliwe.

    i tak i nie, zapominasz ze istnieje lozysko ktore czesc szkodliwej
    dzialalnosci matki bierze na siebie

  • 14. Data: 2008-07-02 13:10:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g4fj6l$mn4$1@atlantis.news.neostrada.pl kleju

    > Mam takie pytanie co ja moge zrobic, kogo powiadomic, albo sie zapytac
    > jezeli zyje z kobieta ktora pije pali i jest w ciazy.
    Co możesz zrobić? To zależy, co ci najbardziej przeszkadza (palenie, picie,
    ciąża?).
    Ale najlepiej zostawić barachło i zacząć żyć z jakąś prawdziwą kobietą, a
    nie z żeńskim egzemplarzem debila.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2008-07-02 13:11:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Na pewno celowe uszkadzanie płodu jest legalne?

    po pierwsze z tym uszkadzanie musialbys to moc udowodnic, co jest w tym
    wypadku niezwykle trudne

    > przecież jest 100% pewne, że dziecko będzie miało płodowy zespół
    > alkoholowy.

    nie jest to takie pewne
    pytajacy nie napisal, czy matka raz w tygodniu pije lamkpe wina, czy co
    wieczor uwala sie w trupa, wiec trudno ocenic czy ona jest kretynka czy on
    panikuje

  • 16. Data: 2008-07-02 13:12:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kleju" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to ja wiem, szukam jakies konstruktywnej odpowiedzi

    konstruktywnie to moglbys jakbys mial podstawy wystapic o
    ubezwlasnowolnienie kobity i wtedy odciac ja od uzywek, w praktyce raczej
    nie masz na to szans a juz napewno ona cie nie pokocha za to

    mozesz probowac jej przemowic do rozumu i tyle, prawnie nic nie zdzialasz

    moglbys tez napisac ile ona pije i pali, bo moze ty panikujesz :)

  • 17. Data: 2008-07-02 13:22:50
    Od: kleju <p...@p...onet.pl>

    Paweł pisze:
    > Użytkownik "kleju" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zabierać fajki i wylewać gorzałę

    nie da rady, ja musze chodzic do pracy i nie moge stac nad kobieta 24h/dobe

  • 18. Data: 2008-07-02 13:43:03
    Od: "Kazimierski" <@news@wp.pl>

    > i tak i nie, zapominasz ze istnieje lozysko ktore czesc szkodliwej
    > dzialalnosci matki bierze na siebie

    ale to co dociera to juz zostaje. W przypadku starego czlowieka enzymy
    watrobowe zalatwiaja rozklad alkoholu a w przypadku tak plodow czy
    niemowlakow jest to awykonalne

  • 19. Data: 2008-07-02 13:57:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ale najlepiej zostawić barachło i zacząć żyć z jakąś prawdziwą kobietą, a
    > nie z żeńskim egzemplarzem debila.

    a jak juz ochlanales to zastanow sie co dziecko zawinilo ze ma matke
    kretynke?
    juz bardziej poszedlbym, jesli sytuacja jest naprawde ekstremalna w kierunku
    proby ubezwlasnowolnienia, albo po porodzie w kierunku odebrania praw
    rodzicielskich lub chociazby przejecia wychowania dziecka

  • 20. Data: 2008-07-02 14:34:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g4g1hn$mgj$1@news2.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > a jak juz ochlanales to zastanow sie co dziecko zawinilo ze ma matke
    > kretynke?
    Nie muszę ochłaniać, bo się nie podjarałem. ;)
    Ani płód nie jest niczemu winny, ani ewentualne dziecko (nic nie wiemy o
    ciąży poza faktem jej istnienia).
    To zresztą rozważania na zupełnie innej płaszczyźnie.

    > juz bardziej poszedlbym, jesli sytuacja jest naprawde ekstremalna w
    > kierunku proby ubezwlasnowolnienia, albo po porodzie w kierunku
    > odebrania praw rodzicielskich lub chociazby przejecia wychowania dziecka
    Jak będzie dalej łoić i jarać to jest duże prawdopodobieństwo wad wrodzonych
    (łacznie z nieodracalnymi), a także poronienia i śmierci płodu/noworodka.
    Tym niemniej to jest jej organizm i może z nim różne rzeczy wyczyniać.
    Z ubezwłasnowolnieniem to nonsens, zarówno z przyczyn czasowych jak i
    proceduralnych.
    Co do odebrania praw - kleju nie pisał, że to on tę kretynkę zapłodnił, on
    tylko pisał, że z nią żyje.

    --
    Jotte