  • 1. Data: 2008-07-02 06:04:56
    Temat: Czy wanna w kuchni to samowola ?
    Od: "E" <...@p...onet.pl>

    Witam.

    http://miasta.gazeta.pl/szczecin/1,34939,5415845,Czy
    _wanna_w_kuchni_to_samowola_.html

    W związku z tym mam kilka pytań:

    1. Czy wanna w kuchni to samowola?
    2. Jak utrudnić urzędnikom lub uniemożliwić taką kontrolę?
    3. Jeżeli ich nie wpuszczę do mieszkania, co mi grozi?
    4. Co lokator może zrobić, oprócz kosztownej legalizacji?

    Dziękuję za wszelkei wskażówki i rady.

    Pozdrawiam.
    H.

  • 2. Data: 2008-07-02 07:25:10
    Temat: Re: Czy wanna w kuchni to samowola ?
    Od: Marian <m...@a...pl>

    E wrote:
> [...]
    > 3. Jeżeli ich nie wpuszczę do mieszkania, co mi grozi?
    > 4. Co lokator może zrobić, oprócz kosztownej legalizacji?

    Heh, oto Polska wlasnie - nie ma si ejak przypierdolic do (ubogiego)
    obywatela, ktory nie bedzi emial sie jak bronic (bo ubogi) i wyssac z
    niego za pomoca komornika ile sie da, by zylo sie lepiej.

  • 3. Data: 2008-07-02 10:19:11
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 02 Jul 2008 09:25:10 +0200, Marian napisał(a):

    > Heh, oto Polska wlasnie - nie ma si ejak przypierdolic do (ubogiego)
    > obywatela, ktory nie bedzi emial sie jak bronic (bo ubogi) i wyssac z
    > niego za pomoca komornika ile sie da, by zylo sie lepiej.

    A go z niego wysysa? Przecież jak go nie stać to może wannę zdemontować
    i nikt nie będzie od niego nic więcej chciał.
    Poza tym "polskie" to jest właśnie to że każdy wszytko wie lepiej - że
    wanna może stać w pomieszczeniu do tego nie przeznaczonym, że beczkę z
    benzyną można trzymać w piwnicy, etc..

    Henry

  • 4. Data: 2008-07-02 17:25:45
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    E <...@p...onet.pl> napisal:
    > 1. Czy wanna w kuchni to samowola?

    Bzdura.

    > 2. Jak utrudnić urzędnikom lub uniemożliwić taką kontrolę?

    Zapytac o podstawe prawna ich dzialan.

    > 3. Jeżeli ich nie wpuszczę do mieszkania, co mi grozi?

    Hm, beda mieli problem i musza wystapic do sadu.

    > 4. Co lokator może zrobić, oprócz kosztownej legalizacji?

    Nic nie musi zrobic. Ja tam wanny nie widze, tylko cholernie
    duzy zlewozmywak :)

    > Dziękuję za wszelkei wskażówki i rady.

    Nie ma za co ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2008-07-02 18:01:03
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał

    > Zapytac o podstawe prawna ich dzialan.

    Jeśli są to mieszkania komunalne to nie będzie z tym problemu.
    Nadzór budowlany też ma podstawę żeby wejść.

    > Hm, beda mieli problem i musza wystapic do sadu.

    Zyska na czasie, straci na kieszeni.

    > Nic nie musi zrobic. Ja tam wanny nie widze, tylko cholernie
    > duzy zlewozmywak :)

    To twój problem. Wzrokowy lub mentalny.

    > Nie ma za co ;)

    Fakt.

  • 6. Data: 2008-07-03 06:57:40
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Źle zatytułowany artykuł. Jak zwykle dziennikarze szukają sensacji tam, gdzie
    jej nie ma. Kluczowe zdanie to: "(...)że wszystko jest zamontowane zgodnie z
    budowlanymi zasadami.(...)". Wiesz, widziałem, jakie sa stropy w Krakowie w XIX
    wiecznych kamienicach. Stare, spróchniałe drewno. Jak wstawisz tam wannę i
    nalejesz kilkaset litrów wody, to przelecisz do sąsiada.

    --
    Lukasz

  • 7. Data: 2008-07-03 15:15:43
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Krakowie w XIX wiecznych kamienicach. Stare, spróchniałe drewno. Jak
    > wstawisz tam wannę i nalejesz kilkaset litrów wody, to przelecisz do

    W jakiej wannie miesci sie kilkaset litrów wody??

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 8. Data: 2008-07-03 16:23:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn pisze:

    > W jakiej wannie miesci sie kilkaset litrów wody??

    W każdej.

    Wystarczy policzyć - niech będzie, że jest to pół metra na pół metra na
    półtora metra (taka średnia wanna).

    To daje 0,375 m3 czyli 375 litrów.

  • 9. Data: 2008-07-03 16:25:21
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał

    > W jakiej wannie miesci sie kilkaset litrów wody??

    Pierwsza z brzegu: Cersanit Aurora - 315 litrów.

  • 10. Data: 2008-07-04 06:05:15
    Od: "E" <...@p...onet.pl>

> [...]
    > Krakowie w XIX wiecznych kamienicach. Stare, spróchniałe drewno. Jak
    > wstawisz tam wannę i nalejesz kilkaset litrów wody, to przelecisz do

    Jak dobrze przygotujesz podłogę, to ciężar wanny rozkłada się na wiekszość
    podłogi w pomieszczeniu. Równie dobrze mogą zabronić stawiać kuchenkę,
    zmywarkę, lodówkę i pralkę. Suma ich cieżarów nie wiele odbiega od ciężaru
    wanny.
    Nikt nie pytał o sprawy budowlane, tylko o prawne. Nie masz nic mądrego do
    powiedzenia, to nie pisz.