  • 61. Data: 2008-08-30 13:02:55
    Temat: Re: pedofilia a czat...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    r...@o...pl pisze:

    > A jeszcze podaj paragraf za szerzenie dewocji to bedzie respect^2.

    Przepraszam bardzo, ale to ty twierdziłeś, że nie wolno krytykować
    żadnych poglądów.

    > Bo ja szaraczek znalazlem tylko ROZDZIAŁ XXIV Przestępstwa przeciwko
    > wolności sumienia i wyznania i wychodzi mi ze jest dokladnie na odwrot
    > -
    > "dewocja" jest tam prawnie chroniona.

    Czyżby? No popatrz... To jaki paragraf zabrania mi jej krytykowania? I
    dlaczego mój światopogląd ma być dyskryminowany, bo tobie się nie
    podoba, drogi fanie Ojca Dyrektora?

    [ciach]

    > Zapewne mowisz o czyms takim:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Psychiatria_represyjna_
    w_ZSRR

    Nie. Miałem na myśli leczenie twoich urojeń.

    > Tylko ze tam byly jakies namiastki procesow, a Ty od razu
    > wyskakujesz z wyrokiem - masz jakies konotacje z krwawym Feliksem ?

    A ty z małpą z brzytwą?

    > A jaka bys proponowal?

    Coś przeciw urojeniom - to tak na początek.

  • 62. Data: 2008-08-30 14:44:31
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    napisał

    > I sądzisz że to wystarczy i 14-latka będzie się zachowywać
    > rozsądnie,
    > a rodzice już nie będą musieli nic robić?

    Napisałem uczyć a nie nauczyć :)
    Wychowanie to proces ciągły.

  • 63. Data: 2008-08-31 20:00:01
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 30 Aug 2008 16:44:31 +0200, Alek napisał(a):

    > Napisałem uczyć a nie nauczyć :)
    > Wychowanie to proces ciągły.

    Owszem - ale jednak państwo w tym "pomaga" - zakazem sprzedaży alkoholu i
    papierosów, zakazem eksponowania pisemek XXX w witrynach sklepów, etc...
    Dzieciaki jak chcą to i tak się do tego "miodu" dobiorą, ale jest im
    trudniej... Więc zwalanie wszystkiego na rodziców nie wystarczy (choć
    oczywiście podstawę muszą stworzyć).

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 64. Data: 2008-08-31 20:29:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry(k) pisze:

    > Owszem - ale jednak państwo w tym "pomaga" - zakazem sprzedaży alkoholu i
    > papierosów,

    I gucio to daje.

    > zakazem eksponowania pisemek XXX w witrynach sklepów, etc...

    Och, wow... Biedne dzieci, jaka straszna je krzywda spotka, że gołą
    pierś kobiecą zobaczą.

    Ale oglądanie hipokryzji i k*.*stwa polityków to już jest OK? Albo
    kolejna wojna?

    > Dzieciaki jak chcą to i tak się do tego "miodu" dobiorą, ale jest im
    > trudniej...

    Hehehehe.

    > Więc zwalanie wszystkiego na rodziców nie wystarczy (choć
    > oczywiście podstawę muszą stworzyć).

    System zakazowo-nakazowy nic nie da. Ważny jest przykład, wychowanie i
    rzetelna wiedza.