  • 11. Data: 2012-10-05 14:03:22
    Temat: Re: pedofil (?) sie powiesił
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-05 11:51, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie, tak wygląda medialnie, bo większość dziennikarzy to durnie (lub
    > cwaniaki piszące dla durni). Prawna definicja pedofilii jest taka sama
    > jak medyczna.

    A jaka jest prawna, a jaka medyczna definicja zboczenia polegającego na
    pociągu do osobników tej samej płci? A do zwierząt? A do zwłok?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 12. Data: 2012-10-05 14:08:43
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-05 12:01, jacki pisze:
    > W dniu 2012-10-05 09:47, W odpowiedzi na Twój (yahoo) list-piszę Ci:
    > <ciach>
    > Ale potrafisz odróżnić seks z 14-latką od pedofilii? To wcale nie musi
    > być tożsame, gdyż pedofilia to pociąg seksualny do osoby, która nie ma
    > rozwiniętych trzeciorzędnych cech płciowych - czytaj, jeszcze nie
    > przeszła okresu dojrzewania. 14-latka może mieć już je rozwinięte
    > (chociaż oczywiście nie musi) A za wikipedią:

    Dodajmy, ze to w dużym stopniu kwestia kulturowa i rasowa. Poczytajcie
    sobie ile lat miała Jadwiga, żona Władysława Jagiełły gdy wychodziła za
    mąż i próbowała rodzić pierwsze swoje dzieci. W jakim wieku wychodzą za
    mąż i rodzą dzieci Cyganki (ups - teraz się mówi "Romki"), a w jakim
    Hinduski (jak się teraz mówi?). I jakoś nikomu nie dzieje się krzywda.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 13. Data: 2012-10-05 16:15:01
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-05 10:59:57 +0000, yahoo <n...@y...jp> said:

    > jaką łatkę dostaje człowiek, który siedział w kiciu za seks z nieletnią?

    Dymacz osobnika płci żeńskiej, który to sobnik popełnił czyn zabroniony
    pod groźbą kary mając mniej niż 17 lat?

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2012-10-05 22:39:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:506e9e94$1@news.home.net.pl...

    > Ja bym chciał, żeby ścigane z urzędu było używanie słów przez osoby
    > nieświadome ich znaczenia. Jaki pedofil?!??!

    Żaden pedofil. Dziennikarze używają tego słowa bez sprawdzenia, co ono
    oznacza. Ani 14-to latka nie jest dzieckiem, ani współżyjący z nią 18-to
    latek pedofilem. Przepis chroni osoby w wieku poniżej 15 lat przed
    wszelkimi aktami seksualnymi uznajac, ze po prostu nie posiadają one
    wystarczajacego rozeznania, by samodzielnie wybrać, co dla nich dobre.
    Mozna oczywiście dyskutować,c zemu akurat 15 lat. W wypadku kobiet, to w
    tym wieku różnie bywa. Nie ejdna 14-to latka bywa bardziej w tych sprawach
    obeznana, niż 16-to latka. Różnie sie dziewczyny rozwijają. Miałem kiedyś
    okazję być na komersie w jeszcze istniejacej wóczas ósmej klasie. Cześć
    dziewcząt było ewidentnymi dziećmi. Kilka było takich, zę jak sie ubrały
    wyjściowo, to niejeden z nas by sie obejrzał za nimi na ulicy i nawet by mu
    do głowy nie przyszło, ze są nieletnie. A chłocy stali pod ścianami i
    cieszyła ich jeszcze gra w kabzle.

  • 15. Data: 2012-10-06 01:04:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > Nie ejdna 14-to latka bywa bardziej w tych sprawach obeznana, niż 16-to
    > latka.

    czyli wiekoszsc 14 latek dwa lata temu przeszlo potezne uwstecznienie
    przez ostatnie dwa lata.

  • 16. Data: 2012-10-06 01:51:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > czyli wiekoszsc 14 latek dwa lata temu przeszlo potezne uwstecznienie
    > przez ostatnie dwa lata.

    "Nie jedna" - to nie większość.

  • 17. Data: 2012-10-06 11:41:21
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-05 23:51:58 +0000, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> said:

    > "Nie jedna" - to nie większość.

    Nie jedna, to dwie. Albo osiem. Lub 14 873.
    Ale nie oznacza to niejednej.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2012-10-06 11:41:45
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-05 20:39:35 +0000, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> said:

    > nawet by mu do głowy nie przyszło, ze są nieletnie.

    Szkoła wiezięnna?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2012-10-06 12:08:46
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Prawna definicja pedofilii jest taka sama jak medyczna.

    Prawnej w ogóle nie ma, Andrzejku.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 20. Data: 2012-10-06 14:23:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.10.2012 14:03, SQLwiel pisze:

    > A jaka jest prawna, a jaka medyczna definicja zboczenia polegającego na
    > pociągu do osobników tej samej płci? A do zwierząt? A do zwłok?

    Analogicznie.

    Tak samo w przypadku zawału serca i innych przypadków nieobjętych jakąś
    szczególną wydumaną (oderwaną od rzeczywistości) definicją prawną (jak
    np. "pojazd silnikowy") obowiązuje definicja fachowa.