  • Date: Fri, 05 Oct 2012 09:47:47 +0200
    From: yahoo <n...@y...jp>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pedofil (?) sie powiesił

    Ależ mną wstrząsnęło...
    Wczoraj u mnie we wsi powiesił się młody chłopak...
    Wieść gminna niesie, że z obawy przed... prawem.
    Dlatego piszę tu na tej grupie - co Prawo mogło mu zrobić gorszego od
    samobójstwa?
    Chłopak zaliczył ze swoją dziewczyną wpadkę. Szczęśliwi z tego powodu
    nie byli, ale nie było to skutkiem ani gwałtu, ani przemocy. Dziewczyna
    bzykała się z nim regularnie, chciała z nim być, chciała ojca dla
    swojego dziecka. Nikt nikogo za tę sytuację nie winił, nikt nikogo do
    sądu nie pozwał. Ale... chłopak miał skończone 18 lat a dziewczyna - 14.
    A więc pedofil ścigany z urzędu. Do tego dochodzi fakt, że był już
    wcześniej karany i miał jakiś zawias za rozbój (podobno jakaś bijatyka
    pod dyskoteką, niby mówił, że niewinny, ale główni sprawcy uciekli, a on
    się w porę nie ogarnął).
    Myślę, że obawiał się, że trafi do pierdla, a tam z pedofilami nie
    obchodzą się miło...

    No i dla mnie tu jest szerszy kontekst - jak to jest z przestępstwami
    ściganymi z urzędu? Rozumiem sytuację, w której jest winny, ale nie
    można ustalić poszkodowanego. Ale w sytuacji jak ta? Gdy jest konkretny
    poszkodowana, ale nie wnosi ona żadnej skargi? Ba - nie chce, żeby
    "przestępca" był karany, bo ta kara dotknie także jej?

    --
    yahoo