  • Data: 2012-10-05 22:39:35
    Temat: Re: pedofil (?) sie powiesił
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:506e9e94$1@news.home.net.pl...

    > Ja bym chciał, żeby ścigane z urzędu było używanie słów przez osoby
    > nieświadome ich znaczenia. Jaki pedofil?!??!

    Żaden pedofil. Dziennikarze używają tego słowa bez sprawdzenia, co ono
    oznacza. Ani 14-to latka nie jest dzieckiem, ani współżyjący z nią 18-to
    latek pedofilem. Przepis chroni osoby w wieku poniżej 15 lat przed
    wszelkimi aktami seksualnymi uznajac, ze po prostu nie posiadają one
    wystarczajacego rozeznania, by samodzielnie wybrać, co dla nich dobre.
    Mozna oczywiście dyskutować,c zemu akurat 15 lat. W wypadku kobiet, to w
    tym wieku różnie bywa. Nie ejdna 14-to latka bywa bardziej w tych sprawach
    obeznana, niż 16-to latka. Różnie sie dziewczyny rozwijają. Miałem kiedyś
    okazję być na komersie w jeszcze istniejacej wóczas ósmej klasie. Cześć
    dziewcząt było ewidentnymi dziećmi. Kilka było takich, zę jak sie ubrały
    wyjściowo, to niejeden z nas by sie obejrzał za nimi na ulicy i nawet by mu
    do głowy nie przyszło, ze są nieletnie. A chłocy stali pod ścianami i
    cieszyła ich jeszcze gra w kabzle.