  • 21. Data: 2020-10-30 21:32:22
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak "komuniści" tłukli "SOLIDARNOŚĆ", to było podobnie. Nikt nie bił
    > ludzi za to, że są przeciwni komunistom, czy PZPR. Władza miała w
    > większości wypadku "w d...ie" poglądy tych ludzi. Pomijam jakieś
    > pojedyncze działania SB-ków z łapaniem i mordowaniem ludzi, ale to jest
    > kilka odosobnionych przypadków. Ale większość ofiar ZOMO, to byli ludzie
    > naruszający w owym czasie prawo o porządku publicznym i za to dostawali
    > pałką, gazem, czy wodą.

    Ty to jednak pierdolniety zdrowo jesteś. Tak - zomo nie napierdalało
    ludzi za to że byli przeciwko komunie, tyko za to że przeciw niej
    protestowali. Tylko kulson nie potrafi połączyć dwóch kropek.

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2020-10-30 21:38:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 30.10.2020 o 12:40, Olin pisze:
    >Generalnie któryś raz zwrócę uwagę, że nie należy łączyć protestów -
    >nawet w najbardziej szczytnym celu - z naruszaniem praw osób
    >postronnych. Nie ma kontratypu w prawie karnym "kto protestuje w
    >słusznej sprawie ...".

    Moze i nie ma, ale sad uniewinni ... jesli podziela poglady :-)

    A w ogole sa jakies kontratypy ? Czy to tylko takie pozakodeksowe
    pojecie ?

> [...]
    >ludzie
    >naruszający w owym czasie prawo o porządku publicznym i za to

    No chory jestes, czy zartujesz ?

    Ta, jasne, zomo takie praworzadne bylo, i zawsze prawa przestrzegalo.
    A jakie prawo im dawalo prawo pałą przylozyc ?

    Wladzy moze i wszysko jedno bylo co ludzie mysla, byle glosno tego nie
    mowili.
    Ani cicho.
    Mordowanie przez SB to owszem pojedyncze przypadki, ale łapanie to juz
    w miare masowo.
    A potem trzeba bylo wymyslec jakis zarzut ... produkcja ulotek bez
    zezwolenia, zasmiecanie ulicy.

    Tylko po co - przeciez prawem komuna sie wcale nie przejmowala, prawo
    bylo dla "nich", a nie przeciw nim. Prawo to bylo na pokaz.
    Z rzadka komus dopiec chcieli, to mu jakies zasmiecanie wynalezli,
    normalnie to dostal pare pal na komisariacie.

    No chyba, ze posadzic trzeba bylo na dluzej ... przydalby sie wyrok,
    choc przeciez dzisiaj ile prokurator moze trzymac w areszcie ?

    >Potem sprawujący władzę uznali, że wszyscy, którzy w owym czasie
    >walczyli o prawo byli źli. Nikt nawet nie spróbował dowieść, czy ktoś
    >nich naruszył prawo, bo jeszcze by się okazało, że nikt, albo
    >niewielu.

    No widzisz - a kto bil tymi palami na komisariatach ?
    Nikt, sami niewinni :-)

    I to jest akurat bardzo sluszne - kto nie powie ktorzy koledzy wtedy
    bili, temu zabrac emeryture :-P

    30 lat minelo, a nauka znow sie bardzo przyda :-P
    Jeszcze tylko Piotrowiczowi emeryture zabrac :-P

    >Zabrano emerytury i od kilku lat kombinuje się, żeby sąd się nie
    >wypowiedział w tej sprawie.

    Bo tak z drugiej strony ... no pilnowali ci milicjanci obowiazujacego
    porzadku prawnego, i jak ich tu sensownie skazac ?
    Za nieposzanowanie konstytucji ? Bo konstytucja byla, calkiem fajna,
    na pokaz :-P

    >I co teraz? Czy któryś z polityków sam się
    >będzie bronił? Chcieliście, by policjanci sami indywidualnie
    >oceniali,
    >czy warto bronić, czy nie - macie pewność, że większość uzna, że
    >należy
    >bronić? A i która część? Bo jak niewłaściwą wyślecie na ulicę, to
    >może
    >się "wypiąć" w krytycznym momencie na polecenia. Zwłaszcza ta
    >młodsza,
    >która tu pracuje, a nie służy.

    No i cos z sensem piszesz ... tylko co z tego wynika ?
    Ze wladza musi policjantow bronic, nie moze byc tak, ze policjanta sie
    wyp*, bo obywatela uderzyl :-P
    A policjant musi prawo naginac :-)

    J.

  • 23. Data: 2020-10-30 22:24:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2020 o 20:28, J.F. pisze:

    > Co racja to racja, tesciowa to kiepski przyklad, musi ma straszna ... i
    > dobra, skoro tak na niej zalezy.
    > Ale przeciez sa inne przyklady:
    >
    > -dla siebie chcial kupic chleb, a teraz bedzie glodny siedzial,
    >
    > -zonie wytlumacz, ze dzieci dzis kolacji nie dostana, bo sie feministkom
    > protestowac zachcialo
    >
    > -na egzamin wazny jedziesz,
    >
    > -do banku pieniadze wplacic ... a np zadatku 10 tys przepada jak nie
    > wplacisz.
    >
    > -czy tam glupie zlozenie oferty w przetargu na 100 mln, termin uplywa o
    > 12:00  ...

    Szczerze - to samo co jak korek. Nie wiem - może my w warszawie się po
    prostu przyzwyczailiśmy że demokracja coś tam kosztuje i to że co chwila
    ktoś wpada i śrubami napierdala w ministerstrwa, pali opony czy jabłka
    na zawiszy rozsypuje nie robi na nas większego wrażenia:P W poniedziałek
    jechałem z młodym do lekarza - założenie było że jak się uda zdążyć to
    dobrze, jak nie to się przyłączamy i drugie dobrze. W efekcie udało się
    po trzykroć - żona z młodym do lekarza, wpuszaczali jednego rodzica a
    akurat obok szła demonstracja to można było pokrzyczeć kto się ma
    oddalić niezwłocznie i jak szybko;)

    Tak jak pisałem kiedsyś były marsze i kontrmarsze pis i kodu z resztą.
    Część przyjezdnych trafiła nie na tą demonstrację - nawet dużej szydery
    nie było tylko im wytłumaczono jak trafić na właściwą, tym bardziej
    zaawansowanym technicznie nawet w google maps wklepano;) Normalni ludzie
    w dc do tego podchodzą jak amerykanie do strzelanin w kargulu i pawlaku
    -dzień jak co dzień.

    Dziwnym trafem okazuje się że jak komuś odpierdala to jest z abu czy
    niku - instytucji gdzie wydawałoby się z zasady nie zatrudnia się
    niestabilnych psychicznie ludzi...

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2020-10-30 22:52:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Oct 2020 22:24:41 +0100, Shrek napisał(a):

    > Szczerze - to samo co jak korek.

    No ale korek jest samoczynny, a tu mamy celowe blokowanie.

> [...]
    > ktoś wpada i śrubami napierdala w ministerstrwa, pali opony czy jabłka
    > na zawiszy rozsypuje nie robi na nas większego wrażenia:P

    No fakt, u mnie na prowincji, tego nie ma :-)

    J.

  • 25. Data: 2020-10-31 06:55:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2020 o 22:52, J.F. pisze:

    > No ale korek jest samoczynny, a tu mamy celowe blokowanie.

    Ale efekt ten sam. I nie było z zaskoczenia. To że będzie blokada
    warszawy było zapowiedziane i pewne. Jak korek w dolince służewieckiej;)
    Jak ktoś startował w przetargu na 100 baniek i mimo zapowiedzi
    postanowił ją zignorować, to nawet lepiej dla niego że nie zdążył:P

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2020-11-01 01:46:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-10-30, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > wplacisz.
    >
    > -czy tam glupie zlozenie oferty w przetargu na 100 mln, termin uplywa

    To tylko oznacza, że masz do d. planowanie wielu podstawowych rzeczy. A
    jeśli masz szanse zawalenie takiego 100M przetargu, przepadające zadatki
    i pogłodzenia dzieci, to już w ogóle jest to katastrofalne planowanie,
    które nasuwa automatycznie pytanie, jak sobie radzisz żeby cokolwiek
    ogarnąć. Kaman, możesz złapać panę, może być korek bo wypadek i kilka
    tuzinów innych zdarzeń, a tu od tygodnia wiadomo, że są protesty. Nie
    trzeba naukowaca z NASA aby przewidzieć.

    --
    Marcin

  • 27. Data: 2020-11-01 02:13:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-10-30, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Dobra. A gdybyś Ty jechał tym samochodem i miał przykładowo 15 minut do
    > zamknięcia sklepu, bo teściowa Ci cebulę kazała kupić. A ja bym
    > złośliwie siadł na pasach i chciał spowodować, byś nie pojechał, to też
    > byś ze stoickim spokojem na to patrzył?

    To, że coś złości to nie znaczy, że złośliwie. Nikt złośliwie na pasach
    nie siadał. Ale przyznam, że sam mam wątpliwości, czy taka forma
    protestu ma większy sens - utrudnia życie bogu ducha winnym ludziom
    zdecydowanie bardziej niż bandzie odpowiedzialnej za to wszystko.

    > Nie wiem, jak Ty, ale ja tamte czasy pamiętam. Byłem nastolatkiem, ale
    > widziałem to. I nie pisz mi, że walili pałkami po głowach za
    > niezadowolenie z rządów PZPR. Jak polazłeś z tłumem przeciwników, to
    > mogłeś dostać przez plery, choćbyś był komunistą, bo nikt tego nie badał.

    Ja też pamiętam, w dodatku miałem w rodzinie fajną mieszankę i
    partyjnych i z Solidarności i twierdzę, że chyba Cie nieźle Robert
    posrało jesli uważasz, że akcje milicji/zomo nie miały nic wspólnego z
    poglądami. Jakby to był wiec zwolenników pzpr to by ich też pałowali?

    > Popatrz na te obecne demonstracje. Czemu policjanci nie walą po głowie
    > organizatorów? Bo ich tam "na styku" nie ma. Jak jeden niezadowolony
    > chciał zostać na proteście przedsiębiorców zatrzymany, to szarpiąc się z
    > policjantami sam się wdarł do radiowozu i nie chciał go opuścić.

    Aha, a nazwa kulson to z jakiego zdarzenia pochodzi? To, że nie pałują
    jak za komuny to kwestia: (a) mediów i dostępu do informacji; (b)
    pozorów, o które pis dba.

    --
    Marcin

  • 28. Data: 2020-11-01 08:28:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale przyznam, że sam mam wątpliwości, czy taka forma
    > protestu ma większy sens - utrudnia życie bogu ducha winnym ludziom
    > zdecydowanie bardziej niż bandzie odpowiedzialnej za to wszystko.

    Skoro udało się im ściągnąć na protesty tyle ludzi, że naczelny kulson
    skamlał w tv że protestyujących jest ponad cztery razy więcej niż on ma
    kulsonów i w związku z tym utracił możliwość skutecznego działania to
    znaczy że... forma dobra. Bądźmy realistami - mogli sobie pójść
    protestować do lasu, tylko po co?

> [...]
    > posrało jesli uważasz, że akcje milicji/zomo nie miały nic wspólnego z
    > poglądami. Jakby to był wiec zwolenników pzpr to by ich też pałowali?

    No cóż - niespodzianki nie ma - robert zawsze z kolegami - zomo nie było
    przecież takie złe, a gdyby obywatele nie dymili to by pałą nie dostali...

    > Aha, a nazwa kulson to z jakiego zdarzenia pochodzi? To, że nie pałują
    > jak za komuny to kwestia: (a) mediów i dostępu do informacji; (b)
    > pozorów, o które pis dba.

    Było tłumaczone - za komuny było dobrze, bo dziennikarze nie wymyślali
    terorii z palca, tylko spokojnie czekali na wyrok sądu co wie lepiej.
    Przemyk spadł ze schodów - no to poczekali na wyrok i potem napisali że
    go sanitariusze pobili dodatkowo. Umar to umar - na chuj drążyć temat. A
    teraz robert narzeka, że dziennikarze chuja wiedzą a piszą - i potem
    wychodzi jak ze stachowiakiem - umarł śmiercią naturalną w kiblu a tu
    aferę rozdmuchali i kulsonom kariery poniszczyli.

    --
    Shrek

  • 29. Data: 2020-11-01 12:26:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2020 o 21:01, J.F. pisze:

    > Raczej dlatego, ze mamy jakas tam praworzadnosc, kamery, telefony z
    > kamerami - i policjant moze latwo wyleciec za takie walenie po glowie.

    Z tym łatwo, to przesadziłeś. Żeby policjant wyleciał, to musi srooogo
    przegiąć. Miałeś ostatnio - nagrało się jak bez żadengo wyraźnego powodu
    kolesia zglebili i kask jak rasowemu psychopacie mu założyli. I co - i
    _postępowanie_ warunkowo umorzono. Żeby tylko mu w papiery nie nasrać,
    wyrokiem choćby w zawiasach bo musieliby go wypierdolić ze służby.

    Powody są dwa - po pierwsze solidarność zawodowa, po drugie... policja
    ma braki - to jest tak naprawdę dość chujowy pracodawca i ludzie
    drzwiami i oknami do nich nie walą, a ci co przychodzą są delikatnie
    mówiąc raczej poniżej średniej - inaczej by sobie normalną robotę
    znaleźli. Jedyna pociecha to emka. Ale... a może wcale nie będzie -
    jednych już wychujali z emek, cholera wie czy następcy nie będą sprzątać
    również w nadgorliwych formacjach jak leci i ciąć przy samej ziemi?

    > A juz zapomniales, jak kolega kopal demonstranta pare lat temu ?
    > No ale to wina Tuska ...

    Ale trzeba przyznać, że tamten wyleciał z tego co pamiętam (i słusznie).

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2020-11-01 12:27:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2020 o 20:50, J.F. pisze:

    > Niby tak, tylko ... co, wywalmy w ogole te ustawe o zgromadzeniach, bo
    > po co organizatorzy maja sobie d* zawracac jakimis zgodami, wymaganiami,
    > wnioskami, po co im to ... spontanicznie sie ludzie zbiora ..

    Jest to jakieś rozwiązanie;)

    --
    Shrek