  • Data: 2004-09-22 08:34:57
    Temat: oznaczenie siedziby firmy
    Od: GT! <c...@m...sig> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    dostalem wezwanie z urzedu skarbowego z powodu braku zewnetrznego
    oznakowna siedziby firmy. Bylem u nich przesluchaniu i aktualnie maja
    sprawe przekazac do sadu grodzkiego.
    Sprawa jest taka, ze prowadze dzialanosc gospodarcze z siedziba w moim
    domu. Moimi klientami sa male i srednie firmy. Nie jest mi do niczego
    potrzebne oznakowanie firmy poniewaz nie uzywam siedziby jako biura.
    Dodatkowo, poinformowalem US, ze w tym tygodniu bede mial naklejke na oknie
    balkonowym z informacja o nazwie firmy i rodzajem dzialanosci.
    Moje pytanie jest takie:
    Jaka mam szanse wyjsc z tego obronna reka?
    Czy jest szans aby nie bylo kary pienieznej?
    Jak wyglada sytacja z kosztami za sprawe sadowa? W sensie kto te koszta
    poniesie?

    --
    pozdrawiam, GT!
    troojka at aster dot pl