  • Data: 2007-09-12 18:15:48
    Temat: Re: omijanie korka?
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:fc9a10$foc$1@opal.icpnet.pl...
    > Użytkownik "[POZ]Teddy" <t...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Przeczytałeś wreszcie ciemniaku definicje wyprzedzania????????????????

    Dla nierozgarniętych, nie znających podstawowych definicji kodeksowych i
    zbyt mało gramotnych aby znaleźć definicję w necie: wyprzedzanie polega na
    poruszaniu się obok poruszającego się w tym samym kierunku. PORUSZAJĄCEGO
    się.
    Omijanie natomiast to poruszanie się obok NIEPORUSZAJĄCEGO się obiektu lub
    UCZESTNIKA RUCHU.

    --
    Pzdr
    Leszek