  • 11. Data: 2009-10-11 09:23:43
    Temat: Re: oszustwo przy sprzedaży samochodu...
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Sun, 11 Oct 2009 02:10:54 -0700 (PDT), jarek napisał(a):

    > nie... zaplace oczywiscie... pozniej zarzadam zwrotu wszystkich
    > kosztow jak wygram czyli auta, sprawy i adwokata

    I oczywiście sprzedawca natychmiast pójdzie do banku i przeleje Ci
    zasądzoną kwotę. LOL
    A jak nie wygrasz, to zapłacisz za sąd, rzeczoznawców i adwokata. Rachunek
    będziesz miał na taką sumę, że mógłbyś za to kupić nowe auto z salonu, a
    nie nastoletniego grata.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 12. Data: 2009-10-11 09:25:21
    Od: "Pawel" <p...@n...wp.pl>

    no dobilem targu... szkoda mi bylo stracic 1000 zlotych a to duzo przy
    kupnie auta... adwokat sie juz tym zajmuje i powiedzial ze w 98%
    wygrana jest po mojej stronie..

    A adwokat za darmo to zrobi?

  • 13. Data: 2009-10-11 09:30:46
    Od: jarek <j...@w...pl>

    On 11 Paź, 11:21, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    > Może raczej czym - np. hummerem albo lawetą do wożenia hummerów :)
    >
    > --
    > Tomek

    no jechalem z pomorza na koniec wojewodztwa lodzkiego... 300 zlotych
    na samochod ktorym najpierw jechalem a potem powrot jeszcze tym golfem
    zjebanym prawie 200 zlotych... telefonicznie poprosil o zaliczke...
    moglem wplacic 100 i olalbym to... nie bylo by problemu... najwyzej
    dostalby w leb i tyle...

  • 14. Data: 2009-10-11 09:53:26
    Temat: Re: oszustwo przy sprzeda?y samochodu...
    Od: "Pawel" <p...@n...wp.pl>

    nie... zaplace oczywiscie... pozniej zarzadam zwrotu wszystkich
    kosztow jak wygram czyli auta, sprawy i adwokata

    Po pierwsze proponuję kupić słownik ortograficzny.
    Po drugie - widzę, że tak samo jak kupowałeś auto będziesz dogadywał się z
    adwokatem.
    Jeżeli wygrasz to otrzymasz zwrot wpisu sądowego, adwokat otrzyma zwrot
    kosztów procesowych (ponieważ będzie Twoim pełnomocnikiem to jemu należą się
    koszty a nie Tobie), a to co zapłacisz mu na wstępnie zostanie w jego
    kieszeni.
    No chyba, że trafiłeś na jakąś akcję charytatywną.......

  • 15. Data: 2009-10-11 12:48:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "jarek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    On 11 Paź, 11:21, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    >no jechalem z pomorza na koniec wojewodztwa lodzkiego... 300 zlotych

    Zajrzyj na priva

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2009-10-11 13:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > A jak nie wygrasz, to zapłacisz za sąd, rzeczoznawców i adwokata.
    > Rachunek będziesz miał na taką sumę, że mógłbyś za to kupić nowe auto

    co nie zmienia faktu, iz sprawa rzeczywiscie wydaje sie dosc jasna a
    gnojomo nie powinno sie odpuszczac, zwłaszcza, ze ryzyko jest stosunkowo
    niewielkie.

    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
    Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O