eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawooszustwo na Allegro, odmowa wszczecia dochodzenia...BEZPRAWIE !!! › oszustwo na Allegro, odmowa wszczecia dochodzenia...BEZPRAWIE !!!
  • Data: 2003-09-17 07:14:06
    Temat: oszustwo na Allegro, odmowa wszczecia dochodzenia...BEZPRAWIE !!!
    Od: cyna <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Kupilem telefon komorkowy wart 159 zl poprzez aukcje Allegro.pl . Po
    wplacie pieniedzy na podane konto (konto zarejestrowane na kobiete ale
    podala mi nr konta swojego syna) bylem oszukiwany ze paczka zaginela az
    w koncu kontakt sie urwal.
    Skontaktowalem sie z prawnikami z Allegro i dowiedzialem sie, iz w tym
    przypadku moge tylko zgloscic sprawe na Policje (najlepiej tam gdzie
    oszust (ka) mieszka). W lipcu udalem sie do tej miejscowosci aby zlozyc
    doniesienie o popelnieniu przestepstwa na tamtejszym komisariacie
    Policji. Tydzien pozniej otrzymalem maile z przeprosinami (facet
    przyznal sie do wyludzenia (przy okazji napisal ze rejestrujac konto na
    inna osobe zachowal sie jak idiota bo to starsza osoba itd ) Zobowiazal
    sie do zwrocenia pieniedzy do konca sierpnia br. Minal sierpien i kasy
    jak nie bylo tak nie ma. Napisalem do niego kilka maili - oczywiscie
    zapadl sie pod ziemie.
    13 wrzesnia otrzymalem z prokuratury rejonowej w jego miescie
    postanowienie o odmowie wszczecia dochodzenia bez uzasadnienia (na podst
    325 par 1 kpk).

    Rece mi opadly...

    Nie jestem prawnikiem
    Chce tylko te sprawe wygrac. Nie chodzi o pieniadze ale o zasade. Nie
    bede tolerowal oszustw. Co moge zrobic w tej sytuacji ? Mam jeszcze 2
    dni na napisanie zazalenia ? Nigdy czegos takiego nie pisalem, jak takie
    pismo wyglada ? Moze gdzies znajde jakies wzory ?
    A moze znacie jakies inne sposoby odzyskania swoich pieniedzy ? Jak to
    robia firmy windykacyjne ?
    A moze ktos chce sie tym zajac za jakies zupelnie male pieniadze np
    skrzynke piwa ? Mieszkam we Wroclawiu

    pozdrowienia
    cyna

    ps: cala korespondencje mailowa mam na dysku i wydrukowana. Innych
    danych nie znam i innej formy kontaktow z oszustem nie bylo.