  • 11. Data: 2011-01-27 16:22:00
    Temat: Re: oszustwo allegro - paranoja - ważne!
    Od: allegrowy żuczek <b...@m...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" napisał:
    > Ale NIE BYŁO PRZESŁANEK PRZESTĘPSTWA. Trzeba było wytoczyć sprawę cywilną,
    > nie karną.

    przesłanki były zarówno na sprawę cywilną i karną, można było wytoczyć obie
    jednocześnie, więc nie prowadzaj ludzi w błąd,

    > Więc nie wiem czemu się dziwisz, postępowanie zakończyło
    > się tak, jak to przewidywaliśmy tutaj na grupie.

    nie zakończono sprawy jak tu przepowiadano, tutaj mówiono że nie uda się
    dowieść umyślności i podobnych, a ja na to dowody miałem, po prostu
    zamknięto sprawę jako: "brak jest danych dostatecznie uzasadniających
    podejrzenie jego popełnienia"

    trochę to dziwne z uwagi na fakt ze dostarczyłem danych uzasadniających aż z
    pięć podejrzeń popełnienia przestępstwa, więc dziwne że nawet w jednym si
    nie dopatrzyli,

    > Wpadną... umarzając postępowanie, jeśli nie ma dowodów umyślności oszustwa
    > już w chwili zawierania transakcji sprzedaży.

    znowu wymyślasz kolejną bzdurę z tą umyślnością w chwili zawierania
    transakcji, nie m znaczenia w którym momencie zostałem oszukany, czy przed
    transakcją sprzedawca miał taki zamiar, czy w trakcie, czy po, to nie ma
    znaczenia, mącisz waćpan

    > Zmartwię Cię, nie wiem jak zostało popełnione, ale póki co nie ma
    > dowodów na umyślność.

    to ja cię zmartwię, nie ma dowodów na nieumyślność!

    > Tylko w tym wypadku nie ma wprowadzenia w błąd.

    jeśli opis aukcji jest różny od tego co się kupiło to jest to wprowadzenie w
    błąd!

    allegrowy żuczek.

  • 12. Data: 2011-01-27 16:22:02
    Od: allegrowy żuczek <b...@m...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" napisał:
    > Reasumując, aby uznać czyn za oszustwo muszą być spełnione trzy warunki:
    > 1. Wprowadzenie w błąd
    > 2. celem niekorzystnego rozporządzania mieniem przez kogoś
    > 3. dla korzyści majątkowej.
    >
    > Przy sprzedaży na allegro, nie jesteś w stanie udowodnić, że ten człowiek
    > już wtedy wyczerpał łącznie te trzy warunki.

    wszystko zostało spełnione, nie wiem po co rozbijasz to an tyle punktów,
    można było jeszcze rozbić na "wprowadzanie" i "w błąd", widzę że robisz to
    wyłącznie w celu zrobienia zamętu!
    allegrowy żuczek.

  • 13. Data: 2011-01-27 16:22:04
    Od: allegrowy żuczek <b...@m...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał :

    > Tyle, że u Żuczka przy zawarciu transakcji nie było wprowadzania w błąd,
    > a przynajmniej nie potrafił on tego udowodnić.

    w całej transakcji doszło do co najmniej 4rech oszustw, z czego na dwa
    maiłem niezbite dowody a dwa były podejrzeniami możliwymi do sprawdzenia
    przez policję, jak by się chciało to można by spokojnie drugie tyle znaleźć,
    Piotr kłamiesz jak ci z policji i z allegro, mataczysz i wprowadzasz w błąd
    żeby wybielić oszusta!

    allegrowy żuczek.

  • 14. Data: 2011-01-27 16:30:30
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Allegrowy żuczku, dziękuję ci bardzo za to że raczyłeś się pojawić
    znowu, z rozrzewnieniem wspominam tamten flejm, dostarczyłeś mi
    nieocenionych chwil rozrywki, liczę na powtórkę.

    Ad rem....

    Przecież to to samo :).

    p. m.

  • 15. Data: 2011-01-27 16:33:34
    Od: mvoicem <m...@g...com>

> [...]
    > znaleźć,
    > Piotr kłamiesz jak ci z policji i z allegro, mataczysz i wprowadzasz w błąd

    Żuczku, warto by się zastanowić czy Piotr [trzykoty] nie jest w zmowie z
    domniemanym oszustem. Ba, może to ta sama osoba?

    A kto wie czy wszyscy (oprócz ciebie), w tym ja, nie jesteśmy alter-ego
    tej samej osoby, piszącymi na tą grupę żeby mataczyć, wprowadzać w błąd,
    wybielić oszusta i rozmyć odpowiedzialność.

    Czy to nie przypadek że tak pieczołowicie zebrane przez ciebie dowody,
    zapewne niezbite, nie znalazły uznania u odnośnych organów?

    Skandal, spisek, warto zainteresować nim jakieś wyższe służby :).

    p. m.

  • 16. Data: 2011-01-27 19:01:47
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > wszystko zostało spełnione,

    Z opisu, który jak dotąd przedstawiłeś nie wynikają żadne dowody na tezę, że
    w chwili zawierania transakcji sprzedaży jednoznacznie zamierzał Cię
    oszukać. A takie dowody są konieczne, aby mówić o sprawie karnej. I
    domniemywam, że na Policji też ich nie przedstawiłeś. Skoro się mylę, to
    może przedstawisz?

    >nie wiem po co rozbijasz to an tyle punktów,
    > można było jeszcze rozbić na "wprowadzanie" >i "w błąd",

    Chciałem Ci tylko wyłożyć coś, czego nie potrafisz pojąć... Zapłać lepiej
    radcy prawnemu kilka stówek...

    > widzę że robisz to
    > wyłącznie w celu zrobienia zamętu!

    Twoje zachowanie jest dość śmieszne, oburzasz się, bo rzeczywistość prawna
    jest inna inna niż byś chciał, a ja, czy inni uczestnicy grupy, policjanci
    Ci to mówią... Sieje zamęt, bo nie popieram twojego myślenia.... Człowiek
    chciał pomóc, a chyba nie warto było się wysilać..

  • 17. Data: 2011-01-27 19:16:07
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > przesłanki były zarówno na sprawę cywilną i >karną
    > zamknięto sprawę jako: "brak jest danych dostatecznie uzasadniających
    > podejrzenie jego popełnienia"

    To teraz porównaj uzasadnienie zamknięcia sprawy, z tym co ja napisałem Ci
    wtedy. Dla ułatwienia podam, że napisane jest drukowanymi literami (sam
    raczyłeś teraz to zacytować powyżej)...

  • 18. Data: 2011-01-28 20:20:04
    Od: allegrowy żuczek <b...@m...pl>

> [...]
    > wtedy. Dla ułatwienia podam, że napisane jest drukowanymi literami (sam

    ty pisałeś że zamkną ze względu braku dowodów, a oni zamknęli z powodu braku
    uzasadnienia podejrzenia, widzisz różnicę?
    allegrowy żuczek.

  • 19. Data: 2011-01-28 20:20:06
    Od: allegrowy żuczek <b...@m...pl>

> [...]
    > oszukać. A takie dowody są konieczne, aby mówić o sprawie karnej. I
    > domniemywam, że na Policji też ich nie przedstawiłeś. Skoro się mylę, to

    widzę że mącisz jak typowy prawnik, po kiego wprowadzasz do zdania wstawkę
    "w chwili zawarcia transakcji"? ja zgłosiłem oszustwo w danej transakcji, a
    nie w chwili jej zawierania, skąd WY wymyślacie takie bzdury?
    a co do dowodów to dostarczyłem je, dlatego odmówili wszczęcia dochodzenia,
    bo gdyby wszczęli nie dało by się sprawy umorzyć bo dowody były mocne!

    > Chciałem Ci tylko wyłożyć coś, czego nie potrafisz pojąć... Zapłać lepiej
    > radcy prawnemu kilka stówek..

    zaraz, czy to przypadkiem nie ty z koleżkami zapewniałeś na cnotę matki i
    babki że na 100% nie jesteście prawnikami?
    więc co ty kuźwa wiesz o zbijaniu?

> [...]
    > Ci to mówią... Sieje zamęt, bo nie popieram twojego myślenia.... Człowiek
    > chciał pomóc, a chyba nie warto było się wysilać..

    ty tu matki Teresy nie udawaj, a ja o pomoc nie prosiłem, więc się nachalnie
    nie narzucaj, ja tylko informuję i przestrzegam innych allegrowiczów,
    chociaż ze względu na politykę krycia oszustów przez allegro i policję, to
    stracą na tym też uczciwi i dobrzy sprzedawcy których pewnie jest większość
    na allegro,

    allegrowy żuczek.

  • 20. Data: 2011-01-28 20:49:35
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-01-28 21:20, allegrowy żuczek pisze:

    > ty tu matki Teresy nie udawaj, a ja o pomoc nie prosiłem, więc się
    > nachalnie

    Czy ktoś jeszcze temu trollowi chce odpowiadać?

    --
    sapp