    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oszustwo allegro - paranoja - ważne!
    Date: Thu, 27 Jan 2011 20:01:47 +0100

    > wszystko zostało spełnione,

    Z opisu, który jak dotąd przedstawiłeś nie wynikają żadne dowody na tezę, że
    w chwili zawierania transakcji sprzedaży jednoznacznie zamierzał Cię
    oszukać. A takie dowody są konieczne, aby mówić o sprawie karnej. I
    domniemywam, że na Policji też ich nie przedstawiłeś. Skoro się mylę, to
    może przedstawisz?

    >nie wiem po co rozbijasz to an tyle punktów,
    > można było jeszcze rozbić na "wprowadzanie" >i "w błąd",

    Chciałem Ci tylko wyłożyć coś, czego nie potrafisz pojąć... Zapłać lepiej
    radcy prawnemu kilka stówek...

    > widzę że robisz to
    > wyłącznie w celu zrobienia zamętu!

    Twoje zachowanie jest dość śmieszne, oburzasz się, bo rzeczywistość prawna
    jest inna inna niż byś chciał, a ja, czy inni uczestnicy grupy, policjanci
    Ci to mówią... Sieje zamęt, bo nie popieram twojego myślenia.... Człowiek
    chciał pomóc, a chyba nie warto było się wysilać..