  • Data: 2006-09-06 15:18:26
    Temat: oszust
    Od: "atz serwis" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nieładnie mówiąc dałem d....

    w maju kupiłem karte pamięci 2gb sandisk ultra 2 za 230 zł
    gościa znalazle w łodzi, pojechałem kupiłem
    oczywiscie gwarancji nie miała. Karta padła po 2 dniach. Gość zobowiązała
    się do wymianay ale dopiero po 10 ipca - bo miał mieć dostawe. Po 10 lipca
    gosc ył na urlopie, później nie odbierał telefonu. A teraz twierdzi ze
    zadnej karty nie sprzedawał. Rżnie głupa mimo że wiem jak sie nazywa, gdzie
    mieszka itp.
    W miedzy czasie dowiedziałem sie że karta ktora mi sprzedal jes zwykla
    chinska podrubą!!!, Wiem że prawdopodobnie nic nie da sie zrobic, ale
    chciałbym go postraszyc jakimis pargrafami - moze peknie. Poradzcie coc

    gp