  • Data: 2006-09-06 15:34:52
    Temat: Re: oszust
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "atz serwis" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:edmom8$skj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nieładnie mówiąc dałem d....
    >
    > w maju kupiłem karte pamięci 2gb sandisk ultra 2 za 230 zł
    > gościa znalazle w łodzi, pojechałem kupiłem
    > oczywiscie gwarancji nie miała.

    Wiedziales ze nie ma gwarancji ani rekojmi ? jezeli w momencie zakupu nie
    miales zapewnienia gwarancji to nie wiem o co chodzi .
    Oszczedziles z 50 PLN zgadzajac sie na takie warunki ??

    > Karta padła po 2 dniach. Gość zobowiązała
    > się do wymianay ale dopiero po 10 ipca - bo miał mieć dostawe.

    To miales ta gwarancje czy jej nie miales ?? Bo albo sprzedajacy to jakis
    debil albo psychopata .

    > Po 10 lipca
    > gosc ył na urlopie, później nie odbierał telefonu. A teraz twierdzi ze
    > zadnej karty nie sprzedawał.

    Jezeli twierdzi ze zadnej karty nie sprzedawal a ty nie jestes w stanie
    wykazac ze sprzedawal to sprawy jakby nie bylo .

    > Rżnie głupa mimo że wiem jak sie nazywa, gdzie
    > mieszka itp.

    Znajomosc adresu zamieszkania i nazwiska nie jest w zaden sposob zwiazana z
    ta transakcja

    > W miedzy czasie dowiedziałem sie że karta ktora mi sprzedal jes zwykla
    > chinska podrubą!!!

    Niestety w obecnym czasie to swoista plaga i trzeba uwazac .

    Wiem że prawdopodobnie nic nie da sie zrobic, ale
    > chciałbym go postraszyc jakimis pargrafami - moze peknie. Poradzcie coc

    Jezeli gosc ma konto na allegro postrasz go ze opublikujesz cale zajscie na
    grupie tematycznej gdzie zapraszam pl.rec.foto.cyfrowa . Moze nic tobie to
    nie da , ale gosc straci wiecej na takiej "reklamie" niz kosztowala twoja
    karta .

    Jacek