  • 11. Data: 2009-10-23 13:56:44
    Temat: Re: oszuści internetowi
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Oct 2009, K.M. wrote:

    > ps. ja nie kupuje nic jak nie znam danych sprzedającego...

    Tak BTW: jest nakaz ujawniania w ofertach publicznych REGONu,
    jest obowiązek podawania NIP przez VATowców, wiadomo że "bez
    podanego nru wpisu KRS/EDG się nie kupuje", a ta strona na
    dzień dobry wygląda jak "firma z Antyli"...
    To tak ku przyszłym dyskusjom, w których przedsiębiorcy będę
    (znów) narzekać na ujawnianie "danych osobowych" :)

    Ad rem.
    Prawdę mówiąc, prawdopodobnie *jest* możliwość pościgania ich
    za "wprowadzenie w błąd", ale nie przez "kupującego".
    Bardzo wątpię aby mieli prawo do odpłatnego rozpowszechniania
    wersji demo. Autorom CC musiało by się chcieć (co jest
    wątpliwe, *chyba* że "wpisali się" do ichniego BSA albo
    co, i ichni prawnicy zechcą zarobić).
    Może powiadomienie "właściwej" firmy byłoby prawidłową drogą?
    (nic to, że w 99,83% nieskuteczną - a nuż będzie więcej zgłoszeń,
    a nuż komuś będzie się chciało).

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2009-10-23 16:39:08
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 23 Paź, 12:32, "Papkin" <s...@s...net> wrote:

    > No i nie kupujcie takich bzdur, praktycznie wszystko co byloby potrzebne
    > zwyklemu, szaremu, uzytkownikowi komputera jest za darmo, za wyjatkiem systemu
    > operacyjnego windows (linuxa taki nie poskromi).

    Dokladnie! W warunkach domowych wszystko (po za OSem) jest za darmo.
    Antywirus - Avast Free lub Avira
    Firewall - np Comodo, lub domowa wersja Outpost
    Pakiet biurowy - OpenOffice
    Nagrywanie plyt - CDBurnerXP
    Backup - Cobian Backup
    Porzadkowanie systemu - CCleaner
    Prosty program graficzny - IrfanView
    Program graficzny - PaintNET, GIMP
    Manager plikow - FreeCommander
    KlientFTP - FilleZilla

    i wiele innych...

    Wiec po co kupowac lub kombinowac, jesli w warunkach domowych
    calkowcie sprawdzaja sie bezplatne rozwiazania?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 13. Data: 2009-10-23 16:43:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafal M pisze:

    > Dokladnie! W warunkach domowych wszystko (po za OSem) jest za darmo.

    "Poza"? Oczywiście, że włącznie z systemem operacyjnym.

  • 14. Data: 2009-10-23 17:58:45
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 23 Paź, 18:43, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > "Poza"? Oczywiście, że włącznie z systemem operacyjnym.

    Jako hobbystyczny uzytkownik Ubuntu Ci napisze, ze na dzien dzisiejszy
    zadna dystrybucja Linuxa nie jest bezproblemowa. W kazdej predzej czy
    pozniej trzeba sie pobawic w termianlu - co kazdego "zielonego"
    uzytkownika PC przestraszy ;-)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 15. Data: 2009-10-23 19:09:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafal M pisze:

> [...]
    > zadna dystrybucja Linuxa nie jest bezproblemowa. W kazdej predzej czy
    > pozniej trzeba sie pobawic w termianlu - co kazdego "zielonego"

    W SuSE nie miałem nigdy takiej potrzeby. Nawet przy korygowaniu problemu
    ze spartolonym sterownikiem do Bluetooth w KDE4 - wystarczyło użyć
    google i dodać nowe repozytorium w graficznym YAST.