  • Data: 2007-07-04 08:03:57
    Temat: oskarzenie prywatne - dane "sprawcy"?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ave!

    Pytanko - jakiś czas temu zostałem pobity przez paru mięśniaków (w sumie
    4 sztuki).

    Wczoraj jak byłem w sądzie w sprawie złożenia wniosku o bycie
    oskażycielem posiłkowym okazało się, że dwóch z nich złożyło prywatne
    oskarżenie przeciwko mnie! (szczyt bezczelności...)

    Póki co jeszcze nie wnieśli stosownej opłaty (wg. informacji z sądu, a
    od złożenia minął już ponad miesiąc).

    Pytanie: czy słusznie się obawiam, że przy tej okazji w ich łapska mógł
    wpaść mój adres?