  • 11. Data: 2002-07-17 12:12:57
    Temat: Re: fiskus a freeware (dlugawe)
    Od: "Michał" <p...@w...pl>

    > Sprawa juz dawno wyjasniona,,,
    >
    > Boguslaw

    no tach troche czsu upłyneło...
    a moze podrzucisz jakiś link...?

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2002-07-17 12:15:11
    Temat: Re: oprogramowanie freeware
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl> wrote in message
    news:ah13n7$gro$1@news.tpi.pl...

    > OK - a jak sie bronic jezeli np. freeware, US traktuje jako "cos"
    > co otrzymalismy za darmo i karze zaplacic podatek od darowizny ??

    To Pn oswiadczy, ze kwota darowizny nie powoduje powstania naleznosci...

    Boguslaw

  • 13. Data: 2002-07-17 12:16:44
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Grafa" <g...@o...pl> wrote in message
    > Ja to rozumiem ale moj szef i glowna ksiegowa potrzebuja paragrafu a ja ni
    > zab nie znam sie na prawie wiec nie jestem w stanie dac im tego co chca
    wiec
    > dlatego pojawilo sie pytanie na tej grupie

    Prosze poprosic ksiegowa, aby jasno sformulowala SWOJ problem....
    Bo ja mysle, ze Pan chce wprowadzic do ewidencji ST darmowy soft i to
    powoduje klopoty...

    Boguslaw

  • 14. Data: 2002-07-18 10:58:25
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Michał" <p...@w...pl> wrote in message

    > no tach troche czsu upłyneło...
    > a moze podrzucisz jakiś link...?

    Nie gromadze takich dokumentacji..
    pamietam, ze podatnicy sie odwolali i pokrzyku...

    Mysle, ze podatnik niepotrzebnie ujal oprogramowanie w wykazie z cena 0
    i tym "uruchomil machine".

    Przy KPiR podatnik moze uzytkowac to, co "nalezy do podatnika".
    Licencja "freeware" pozwala kazdemu uzytkowac, zwiec od strony praw
    autorskich jest OK.

    Boguslaw