  • 1. Data: 2002-07-15 17:48:08
    Temat: referencje a firma
    Od: "adamS" <s...@u...pl>

    Witam,

    mam nastęujące pytanie

    zrobiłem strone www jako osoba prywatna, bez zadnych umow - po prostu - dla
    znajomego, ktory uzywa jej jako sklepu inetrnetowego ...

    teraz, zalozylem dzialalnosc (aby moc robic to legalnie) ale pojawia sie
    pytanie czy moge umiescic te rzeczy ktore zrobilem ZANIM zarejestrowalem
    firme jako referencje?

    zaznaczam ze nie mam na to papierkow, tak wiec nie chcialbym aby ktos
    kiedys mogl zarzucic mi postepowanie niezgodne z prawem... z drugiej
    strony - to przeciez ja jestem autorem tych projektow... - jak to rozwiazac?

    z gory dziekuje za odpowiedz

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2002-07-15 20:47:20
    Temat: Re: referencje a firma
    Od: "[sis]" <s...@b...usun.pl>

    > teraz, zalozylem dzialalnosc (aby moc robic to legalnie) ale pojawia sie
    > pytanie czy moge umiescic te rzeczy ktore zrobilem ZANIM zarejestrowalem
    > firme jako referencje?

    tak.

    pozdrawiam,
    Kamil