  • Data: 2006-10-30 09:59:39
    Temat: oprogramowanie OEM - a instalacja na innym komputerze...
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich !!! Mam pytanko, a raczej wątpliwości co do pewnych kroków
    związanych z instalacją oprogramowania. Otóż mam komputer, ktory wcześniej był
    moim prywatnym sprzętem, a teraz został wpisany do ewidencji środków trwałych
    mojej jednoosobowej firmy... Oprogramowanie na ten że sprzęt zakupiłem już na
    firmę (system operacyjny, antywiryus itp). W zasadzie nic więcej mi nie
    potrzeba, oprócz jakiegoś edytora tekstu... Tak się złożyło, ze posiadam akurat
    oryginalnego WORDA w wersji OEM... Stary bo stary, ale na moje potrzeby do
    napisania pisma urzędowego nic innego nie jest potrzebne... Program ten został
    zakupiony ładne kilka lat temu z komputerem którego już nie posiadam, wiadomo
    komputer był modernizowany i w końcu nic ze starych rzeczy nie zostało oprócz
    oprogramowania. I teraz rodzi się pytanie, czy mogę zainstalować taki program na
    firmowym komputerze?? Plyta jest oryginalna z certyfikatem autentyczności,
    niestety trudno mi będzie znaleźć fakture z przed 8 lat... ;/ Prosze o
    odpowiedź... :)

    Maciej C